آشنايي با زندگي حضرت رقيه (س) در "روايت اول شخص"
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 9
نویسنده : مولوی
"روايت اول شخص" کاري از گروه دين و انديشه شبکه جهاني صداي آشنا در روز درگذشت حضرت رقيه (س) از اين شبکه پخش مي شود.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي و امورمخاطبان شبکه جهاني صداي آشنا، "روايت اول شخص" در قالب روايي- نمايشي، ماجرايي دختري را به تصوير مي کشد که براي سفر به سوريه نياز به اطلاعاتي درباره مدفن حضرت رقيه (س) و شخصيت ايشان دارد. بنابراين طي تماس با يک از دوستان خود، موفق مي شود با فردي آگاه آشنا شود تا اطلاعات خود را کسب کند؛ ضمن آنکه با دسترسي به لوح فشرده سخنراني آيت ا... مظاهري، اطلاعات خود را درباره حضرت رقيه (س) کامل مي کند.

مريم دلجو نويسنده و سردبير، فروغ وزيري زاده تهيه کننده، مهسا حق پناه گوينده و مهدي رستمي گوينده، در اين ويژه برنامه با شما همراه هستند.
"روايت اول شخص" را دوشنبه بيستم دي ساعت 11:00 به وقت تهران برابر با ساعت 08:30 به وقت گرينويچ از کانال اروپاي شبکه جهاني صداي آشنا بشنويد.

نشاني وب سايت شبکه جهاني صداي آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومي 22164131 ، 22652327



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: