بيست و نهمين روز در دهه فجر پخش مي‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بيست و نهمين روز در دهه فجر پخش مي‌شود
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 4
نویسنده : مولوی
مجموعه مستند" بيست و نهمين روز" در ايام دهه فجر انقلاب اسلامي ايران، از آنتن سيماي آذري شبکه جهاني سحر براي تماشاگران اين شبکه در جمهوري آذربايجان پخش مي شود.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي شبکه جهاني سحر، حميد سليماني نيا تهيه کننده و کارگردان مستند و گروه سازنده، چندي پيش کار توليد" بيست و نهمين روز" را که از اواخر فرودين ماه سال جاري آغاز شده بود، به پايان رساندند و اين مجموعه در ايام دهه فجر به پخش مي رسد.

" بيست و نهمين روز" مروري تصويري بر قيام مردم تبريز در 29 بهمن سال 56 است که متعاقب قيام 19 دي مردم قم و بزرگداشت چهلم شهداي قم، در شهر تبريز بوقوع پيوست.

دوربين اين مجموعه مستند که بر آنست نقطه آغازين مردمي براي انقلاب اسلامي در خارج از حوزه قم و در شهر تبريز را به تصوير بکشد، با گذر از بازار، ميدان فجر، ميدان شريعتي و ... ساير اماکن و محل هايي که رخدادهاي اين روز بزرگ در آنها شکل گرفته، ضمن گفتگو با کارشناسان، شاهدان عيني و مؤثرين در قيام 29 بهمن و ارايه اسناد و تصاوير آرشيوي از رويداد مزبورکه منجر به شهادت جمعي از مبارزان در تبريز شد و نقش و جايگاه پراهميت و تأثير گذار اين واقعه در روند انقلاب و در زنجيره حرکتهاي مردمي در شهرهاي ايران را مورد بررسي قرار مي دهد.

مستند" بيست و نهمين روز" در4  قسمت 25 دقيقه اي ارايه مي شود و ديگر دست اندرکاران توليد آن عبارتند از: نويسنده: حسين پورستار، نريتور: يوسف حسني اعظمي، مترجم: رقيه حکمت پناه، تدوينگر: محمدهادي تاميني، گرافيست: رسول محمد خانلي، تصويربرداران: سيدجواد موسوي و علي آبپاک، صدابردار: کامبيز اصلانيان، مدير توليد: سيد محمود سجاديان و برنامه ريز و هماهنگ کننده: عليرضا محمودي. 



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: