مستند بردگوري و آشنايي با آئين هاي كهن بختياري
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
پيشينه تاريخي آئين هاي كهن بختياري در مستند "بردگوري" به تهيه کنندگي سيد امين رضوي در صدا و سيماي مرکز چهارمحال و بختياري به مدت 30 دقيقه در حال توليد است.

به گزارش جام جم آنلاين، سيد امين رضوي در گفتگو با سايت معاونت امور مجلس و استانهاي صدا و سيما ضمن اعلام اين خبر گفت: براي توليد اين مستند يک سال تحقيق و پژوهش صورت گرفته است.

وي ضمن اشاره به اينکه براي توليد اين مستند بايد در فصل هاي مختلف تصويربرداري انجام شود ابراز اميدواري کرد تا پايان فصل بهار مرحله تصويربرداري به پايان برسد.

رضوي با بيان اينکه اصطلاح بردگوري به معناي گورسنگي است ابراز داشت: در اين مستند علت پيدايش و آئين هاي كفن و دفن در اقوام گذشته با استناد به گفته هاي مردم بومي، به منظور آشنايي نسل امروز با پيشينه هاي فرهنگي روايت مي شود.

وي ادامه داد: مستند "بردگوري" گوردخمه ها و آئين هاي كفن و دفن را با استفاده از مجري بازيگر ، ويدئوگرافيك، صحبت هاي كارشناسان و محققين ميراث فرهنگي كشور و گفتار متن براي بينندگان معرفي مي کند.

عوامل برنامه عبارتند از:

تهيه كننده و نويسنده: سيد امين رضوي/ كارگردان: جواد عبدالله زاده، تصويربردار: آرمان کريمي، صدابردار: مجيد يادگاري.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: