ادامه تصويربرداري تله فيلم پسر ايران در جنوب تهران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 10
نویسنده : مولوی
بيش از يک سوم از تصويربرداري فيلم تلويزيوني "پسر ايران" به کارگرداني شاهد احمدلو انجام شده است."پسر ايران" که از توليدات گروه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس به شمار مي آيد،پيش از اين"تصميم کبري" نام داشت.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل ازسايت خبري سيمافيلم، حسين طاهري،تهيه کننده اين فيلم تلويزيوني درباره وضعيت آن گفت:از ابتداي هفته گذشته،کار تصويربرداري اين پروژه  در تهران آغاز شده است.تاکنون تمام کار در لوکيشن هاي شهري انجام شده که بيشتر لوکيشن هاي آن در محله هاي اطراف خيابان وحدت اسلامي قرار داشته اند.

تهيه کننده "پسر ايران" ادامه داد:در حال حاضر،حدود 30 درصد از تصويربرداري اين فيلم تلويزيوني انجام شده است و در بخش هاي گرفته شده،پروانه معصومي،بابک انصاري،مهتاج نجومي و صدرالدين حجازي تاکنون جلوي دوربين رفته اند.

طاهري پايان توضيح داد:تصويربرداري طبق برنامه ريزي هاي ما پيش مي رود و گروه توليد در چند روز آينده کماکان در مناطق جنوبي شهر تهران مشغول کار خواهند بود.

"پسر ايران" از خروجي هاي کارگاه فيلمنامه نويسي دانشکده صدا و سيما است که احمدرضا معتمدي آن را اداره مي کند. معتمدي با همکاري امير شايان مهر،فيلمنامه اين پروژه تلويزيوني را نوشته است.

اين تله فيلم داستان پيرزني به نام ننه کبري را روايت مي کند که سرايدار مدرسه است و همواره حسرت بچه دار بودن را داشته است.او در يک ديدار غيرمنتظره از مجروحان جنگي در بيمارستان به جاي مادر يک مجروح بيهوش اشتباه گرفته مي شود.واکنش جوان مجروح به گونه اي است که...

فهرست عوامل اصلي اين تله فيلم عبارتنداز:مدير تصويربرداري: حسين ناظريان،مدير صدابرداري:فرشيد کيوان مهر،طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، طراح چهره پردازي:مهري شيرازي و مدير توليد:رضا بشيري.

علاوه بر بازيگران ياد شده،پري ناز ايزديار،علي اصغر طبسي،نويد توکل نيا و محمد باقر صفانور،در اين فيلم تلويزيوني ايفاي نقش کرده اند.

"پسر ايران" که از توليدات گروه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس به شمار مي آيد،پيش از اين"تصميم کبري" نام داشت.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: