روايت فجر از شبكه قرآن روي آنتن مي‌رود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
روايت فجر از شبكه قرآن روي آنتن مي‌رود
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 8
نویسنده : مولوی
برنامه ترکيبي روايت فجر کاري از گروه معارف و علوم قرآني شبکه قرآن و معارف سيما است که در ايام الله دهه فجر از اين شبکه به روي آنتن مي رود.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني شبکه قرآن و معارف سيما، روايت فجر در 12 قسمت 30 دقيقه اي به معرفي فعالان و شخصيت هاي تاثير گزار در شکل گيري و به ثمر رسيدن پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي مي پردازد.

اين برنامه سعي دارد با شخصيت هاي مهم ومطرح در پيروزي انقلاب اسلامي به گفتگو بنشيند ويا در مصاحبت همرزمان،دوستان و خانواده هاي اين عزيزان ياد وخاطره ي رشادت هاي اين دلاورمردان عرصه ايثار و شجاعت را گرامي بدارد.

برنامه روايت فجر به سراغ شخصيت هايي نظير شهيد نواب صفوي ، صادق اسلامي ، شهيد محلاتي ، امام موسي صدر،شهيد اسداله لاجوردي و شهيد محراب آيت الله دستغيب رفته و فعاليت هاي آنان را به مناسبت سي و دومين بهار انقلاب به تصوير کشيده است.

اين برنامه که به تهيه کنندگي حميد رضا عظيمي مؤيد تهيه و توليد مي شود داراي آيتم هاي مصاحبه ،معرفي کتب نويسندگان خارجي درباره انقلاب اسلامي ،بازخواني روزنامه هاي سال 57 ، سرودهاي انقلابي و پيشگامان نهضت است که از 12 بهمن ماه از شبکه قرآن و معارف سيما پخش مي شود.

ديگر عوامل برنامه: مديرتوليدجواد حاجي زاده، نويسنده رضا مختاري نيا.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: