آسياويژن جايزه دسامبر را به صدا و سيماي ايران اهدا کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 5
نویسنده : مولوی
صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران موفق شد به علت پوشش سريع و به موقع حمله تروريستي روز تاسوعا در شهر چابهار جايزه ماهانه ماه دسامبر 2010 آسياويژن را کسب کند.

به گزارش واحد مرکزي خبر، مرکز آسياويژن در کوالالامپور اعلام کرد: اين جايزه را براي پوشش حمله تروريستي روز 15 دسامبر(24 آذر) در شهر چابهار، جنوب شرقي ايران که دست کم 38 شهيد، برجاي گذاشت به صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران اهدا مي کند.

اين مرکز ضمن اشاره به اين که بيشتر شهدا زنان و کودکان بودند، افزود: گروهكي تروريستي موسوم به جندالله مسئوليت اين حمله تروريستي را بر عهده گرفته است.

مرکز آسياويژن هر ماه جايزه ماهانه خود را به يکي از اعضايش براي ارسال بهترين خبري که در طول آن ماه ارسال کرده باشند، اهدا مي کند.

آسياويژن اکنون 21 عضو دارد و بخش مبادله خبري اتحاديه راديو و تلويزيون هاي آسيا- اقيانوسيه ABU به شمار مي آيد. شبکه هاي ان اچ کي ژاپن ، سي سي تي وي چين و صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران از جمله اعضاي مهم آن هستند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: