تله فيلم همسنگار آماده پخش شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تله فيلم همسنگار آماده پخش شد
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 16
نویسنده : مولوی
تله فيلم 90 دقيقه‌اي همسنگار با موضوع دفاع مقدس به کارگرداني احسان عبدي پور و تهيه کنندگي مهدي کبيري در سيماي مرکز بوشهر توليد شده است.

به گزارش جام جم آنلاين، احسان عبدي پور در گفتگو با سايت معاونت امور مجلس و استانهاي صدا و سيما گفت: داستان اين تله فيلم مربوط به محاصره آبادان و خرمشهر است که مردم هيچ راه خروجي جز بهمن شير ندارند. فردي بنام شريف در خارک متوجه ماجرا مي‌شود و براي کمک به مردم، لنجش را به دو دوست قديمي مي‌دهد تا به چوئبده بروند. اما در راه بازگشت با لنج در دريا اتفاقاتي رخ مي دهد و لنج متوقف مي شود. 

وي با بيان اينکه بخش عمده اي از اين تله فيلم در دريا تصويربرداري شده است اظهار داشت: شهرهاي بوشهر و آبادان لوکيشن هاي اصلي فيلم تلويزيوني همسنگار بوده اند.

عبدي پور افزود: در بخشي هايي از تله فيلم تصويربرداي زيرآب بايد صورت مي گرفت مشکلات و سختي هايي را با توجه به امکانات برايمان به وجود آورده بود که با توانمندي هنرمندان بومي فيلم تلويزيوني همسنگار مراحل توليد خود را به خوبي پشت سر گذاشت.

وي با بيان اين تله فيلم سه ماه پيش توليد داشته است تصريح کرد: تصويربرداي تله فيلم همسنگار يک ماه و نيم طول کشيده و در حال حاضر پس از صدا گذاري، موسيقي و تدوين آماده پخش گرديده است.

وي استفاده از بازيگران بومي را در توليد آثار نمايشي بسيار ارزشمند خواند و گفت: براي ارتقاء سطح کيفي توليدات نمايشي در کشور بايد از هنرمندان استاني هم استفاده شود تا بازيگران بتوانند توانايي خودشان را از اين طريق به نمايش بگذارند.

عبدي پور ادامه داد: براي انتخاب بازيگران فرصت زيادي را صرف کرديم تا بتوانيم افراد مورد نظر را از شهرهاي خوزستان و بوشهر انتخاب کنيم.

وي خاطر نشان ساخت: تله فيلم همسنگار نگاه خاص و بومي به جنگ دارد که پايداري در وطن را به نمايش گذاشته است.

اين فيلم براي شرکت در بخش اصلي بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم فجر به دبير خانه جشنواره ارسال شده است.

تهيه کننده: مهدي کبيري ـ نويسنده وکارگردان : احسان عبدي‌پور ـ بازيگران: حميد باغکي ، عباس جوادي ، حسين قفلي ، هدي نوريزاد ، جعفر بهبهاني ، صديقه صداقت ، خانم نيک آزاد ، ديانا قيم ، سپيده جمالي ، مريم ايزدجو ، سيدمحسن نبوي و جمعي از هنرمندان بوشهر و آبادان ـ دستيار اول کارگردان و برنامه ريز : حسن خمسه ـ مشاور کارگردان: مسعودنجف پور ـ منشي صحنه: آزاده اکبريان ، وحيده نعمتي زاده ـ مدير تصوير و نور: علي محمد قاسمي ـ صدابردار: حسن شبانکاره ـ مدير توليدتله فيلم: ادريس عبدي پور ـ جانشين توليد: کيانوش قنبري ـ طراح گريم و اجرا: جلال اميري ، امير خدادادي ، مهسا خوش سلوک ـ طراح صحنه و لباس: سيدمحسن نبوي ، آزاده اکبريان .



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: