ايران سرزمين مردمان اصيل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ايران سرزمين مردمان اصيل
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 5
نویسنده : مولوی
برنامه " ايران سرزمين مردمان اصيل" در دهه فجر انقلاب اسلامي با شکلي ويژه تر، دستاوردهاي انقلاب را به بينندگان برونمرزي شبکه جهاني سحر معرفي مي کند.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، اين برنامه که از جمله برنامه هاي ثابت و هفتگي سيماي آذري شبکه سحر است و روزهاي پنجشنبه پخش مي شود، در ايام بزرگداشت سي و دومين سالگرد پيروزي نهضت اسلامي ملت ايران، طي 12 برنامه در روزهاي 11 لغايت 22 بهمن به صورت زنده و مستقيم از آنتن سرويس آذري زبان کانال 1 شبکه سحر پخش خواهد شد.

امير هوشنگ دارايي تهيه کننده اين سلسله برنامه ها در همين زمينه گفت: " ايران سرزمين مردمان اصيل" در روند عادي پخش خود، در هر برنامه يک موضوع خاص در زمينه موضوعات فرهنگي، اجتماعي، سياسي و اقتصادي روز ايران را به منظور آشنايي بينندگان برنامه با سيماي امروزين ايران اسلامي مورد بحث و بررسي قرار داده و ضمن گفتگوي مجري با کارشناس حضوري برنامه و پاسخگويي به تماس هاي تلفني مخاطبان با استوديوي پخش به تشريح آنها مي پردازد.

اين تهيه کننده تلويزيوني افزود: در بخش هاي ديگر، " ايران سرزمين مردمان اصيل"، با تهيه و پخش گزارش هاي متنوع از محور اصلي برنامه و پخش سرودهاي انقلابي و وله و ... در صدد است تا واقعيت در جريان امروز جامعه ايران را از وراي تبليغات منفي رسانه هاي غربي آشکار کرده و تصويري واقعي از ايران را به نمايش بگذارد که ادامه همين تلاش در برنامه هاي اختصاصي دهه فجر" ايران سرزمين مردمان اصيل" نيز پي گرفته مي شود.

دارايي با تأکيد بر اينکه نقطه ثقل برنامه هاي ياد شده بر معرفي دستاوردها و موفقيت هاي پژوهشگران و نخبگان، صنعتگران و توليدکنندگان، سياستگزاران فرهنگي و اجتماعي و دست اندرکاران سياست، همچنين فعالان عرصه هاي گوناگون هنري و ... در سالهاي پس از پيروزي انقلاب است، اضافه کرد: استقلال و خودکفايي در زمينه هاي مختلف صنعتي و کشاورزي، دستيابي به پيشرفتهاي قابل ملاحظه در تکنولوژي و فناوري هاي روز ساخت تجهيزات نظامي، صنعت و معدن، پزشکي و ...، ابراز هويت عزت مدارانه ايران در صحنه هاي بين المللي، توسعه، عمران و آباداني همه جانبه، توان توليد نرم افزاري و سخت افزاري براي رسيدن به آرمانهاي متعالي انقلاب و شکوفايي استعدادها و ظرفيت هاي ملت توانمند ايران و انديشمندان و تلاشگران آن از جمله موارد مختلفي هستند که در اين برنامه ها در قالب ساختار معمول" ايران سرزمين مردمان اصيل" بدانها خواهيم پرداخت.

تبيين نتايج درخشان و رهاوردهاي شگفت انگيز انقلاب شکوهمند ملت مسلمان ايران از جمله مأموريت هاي اصلي 6 سرويس آذري، کردي، اردو، بوسنيايي، انگليسي و فرانسوي شبکه جهاني سحر است که در قالب پخش 38 ساعت برنامه در شبانه روز از طريق دوکانال 1 و 2 اين شبکه دنبال مي شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: