درياچه خزر منجي درياچه اروميه!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
درياچه خزر منجي درياچه اروميه!
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 6
نویسنده : مولوی
در جلسه كارگروه آب، كشاورزي و منابع طبيعي شهرستان "شبستر"، بر انتقال آب درياچه خزر به عنوان نهايي‌ترين راه‌حل نجات درياچه اروميه تاکيد شد.

به گزارش ايسنا، منطقه آذربايجان‌شرقي، در جلسه كارگروه آب، كشاورزي و منابع طبيعي شهرستان شبستر که به رياست مهندس "عقلمند"، فرماندار اين شهرستان و با حضور روساي مديريت‌هاي ذي‌ربط و اعضاي انجمن نجات درياچه اروميه در سالن اجتماعات مديريت جهاد کشاورزي شهرستان تشكيل شد، بر انتقال آب درياچه خزر به‌عنوان نهايي‌ترين راه‌ نجات درياچه اروميه تاکيد شد.

مهندس عقلمند فرماندار شهرستان شبستر در اين جلسه ضمن تاکيد بر اهميت حفظ درياچه اروميه، گفت: آحاد مردم و مسؤولان شهرستان، استاني و استان‏هاي همجوار و همچنين مسؤولان کشوري بايد براي نجات از بحران درياچه اروميه بسيج شوند.

فرماندار شهرستان شبستر برگزاري همايش‌هاي شهرستاني، استاني، منطقه‌اي و کشوري را ضروري دانست و افزود: استفاده از شيوه‌هاي گوناگون در اطلاع‌رساني به مردم منطقه، مسؤولان کشوري و ملت ايران و حتي علاقه‌مندان به محيط زيست در سراسر دنيا مي‌تواند همگان را با خطرهاي اين بحران آشنا سازد؛ لذا از همه محققان و اعضاي انجمن نجات مي‌خواهيم که با ارائه راه‌حل‌هاي مستدل و مستند و برنامه‌هاي کوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت با همکاري مسؤولان شهرستان اين بحران را به مقامات کشوري منعکس نمايند تا در رفع آن تلاش شود.

دکتر "جوانشير"، رييس انجمن نجات درياچه اروميه نيز در اين جلسه ضمن بيان خطرات خشک شدن درياچه و عوارض آن براي محيط زيست شهرستان و خسارات اقتصادي ناشي از آن، گفت: تنها راه‌ نجات درياچه اروميه تامين آب از درياي خزر است.

وي با اشاره به اينکه در مسير انتقال اين آب امكان پرورش ماهي و توليد برق نيز ميسر مي‌شود، افزود: انتقال آب از درياي خزر طبق تحقيقات صورت گرفته عملي و ميسر بوده؛ لذا اميدواريم اين کار با مساعدت دولت محترم و همراهي مجلس شوراي اسلامي به سرانجام برسد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: