هدفمندي يارانه‌ها موجب رونق گردشگري مي‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 10
نویسنده : مولوی
مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران، هدفمندي يارانه‌ها را موجب رونق صنعت گردشگري عنوان كرد و گفت: اين صنعت با هدفمندي يارانه‌ها در طول زمان به صورت حرفه‌اي دنبال مي‌شود.

به گزارش ايرنا، محمدابراهيم لاريجاني در مراسم رونمايي از قاليچه همت مضاعف، كار مضاعف از نمايندگان رسانه‌هاي خبري خواست كه بيشتر به ابعاد مختلف هدفمند كردن يارانه‌ها در صنعت گردشگري بپردازند.

مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران يادآور شد: در تعطيلات نوروز سال آينده، نه تنها كاهش سفر نخواهيم داشت بلكه اين امر نسبت به سال گذشته افزايش مي‌يابد.

 

پرداخت 26 ميليارد تومان وام كارگاهي زودبازده

لاريجاني خاطر نشان كرد: هم اكنون اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، آمادگي دارد مبلغ 26 ميليارد تومان وام كارگاهي زودبازده را در اختيار هنرمندان حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري قرار دهد.

بازار تهران داراي سند راهبردي شده است

وي با بيان اين‌كه اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران از ماه‌ها قبل با رويكرد جديدي به حل مسائل مربوط به بازار تهران پرداخته است، اضافه كرد: هم اكنون بازار تهران داراي سند راهبردي شده و طرح آن آماده، نظرات ميراث فرهنگي اعمال و در شوراي شهر تهران به تصويب رسيده است.

مدير كل ميراث فرهنگي استان تهران در ادامه گفت: هم اكنون تعامل بسيار خوبي ميان اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران و شهرداري در حوزه بازار برقرار شده است.

اختصاص اعتبار براي مشاركت در مرمت خانه‌هاي تاريخي

وي اظهار كرد: سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به منظور احيا خانه‌هاي تاريخي، اعتباراتي را براي مشاركت در مرمت خانه‌هاي تاريخي اختصاص داده است.

مدير كل ميراث فرهنگي استان تهران يادآور شد: تاكنون چهار تا پنج تن از مالكين خانه‌هاي تاريخي براي احياي خانه‌هاي خود اعلام آمادگي كرده‌اند.

تشكيل كميته نظارت بر تورهاي نوروز 1390

لاريجاني يادآورد شد: كميته نظارت بر تورهاي نوروز سال 1390 به منظور نظارت روي نرخ ها، بسته‌ها و كيفيت خدمات دفاتر مسافرتي كشور در تهران تشكيل شده است.

وي خاطر نشان كرد: دفاتر خدمات مسافرتي بايد خدمات خود را در قالب قرارداد ارائه دهند تا شهروندان تهراني و شهرستاني كه از اين تورها استفاده مي‌كنند، با كمترين مشكل مواجه شوند.

بيمه هنرمندان صنايع دستي راه اندازي شد

مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران از راه اندازي بيمه هنرمندان حوزه صنايع دستي خبر داد و گفت: اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران اولين استاني است كه موفق به اجراي بيمه هنرمندان شده است.

لاريجاني در ادامه با بيان اين‌كه از زمان دولت نهم تا كنون بيمه هنرمندان مورد تاكيد رئيس‌جمهور بوده است، افزود: بيمه هنرمندان در دولت نهم و دهم به تصويب رسيده و اجرا شده است.

نگاه به موزه بايد پژوهش محور باشد

وي موزه فرش را نيازمند توجه بيشتر عنوان كرد و يادآور شد: موزه فرش به اين شكل در كشور و خاور ميانه بي نظير است و اين اداره كل امسال اقداماتي را به منظور تجهيز اين موزه انجام مي‌دهد.

مدير كل ميراث فرهنگي استان تهران خاطر نشان كرد: نگاه به موزه بايد پژوهش محور و آشنايي نسل جوان با موزه‌ها باشد.

مجموعه ارگ آزادي يكي از بزرگترين موزه‌هاي كشور مي‌شود

لاريجاني با اعلام اين‌كه مجموعه ارگ آزادي يكي از بزرگترين موزه‌هاي كشور مي‌شود، گفت: اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري موظف است تعدادي از اشياء پنج موزه‌اي كه در اختيار دارد را به مجموعه ارگ آزادي انتقال دهد.

قاليچه همت مضاعف، كار مضاعف با حضور محمدابراهيم لاريجاني مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران، پرويز اسكندرپور خرمي رئيس موزه فرش، معاونان و روساي ادارات ميراث فرهنگي استان تهران و جمعي از نمايندگان رسانه‌هاي جمعي در موزه فرش رونمايي شد.

همچنين از اميرحسين سلماني بافنده اين قاليچه از سوي موزه فرش با اهداي لوح تقدير، تجليل به عمل آمد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: