كشف آثاري كهن در ارگ تاريخي توس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
كشف آثاري كهن در ارگ تاريخي توس
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 4
نویسنده : مولوی
مديركل اداره ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي گفت: آثاري به تازگي در زيربناها و پلان هاي ارگ تاريخي شهر توس كشف شده كه قدمت آنها كهنتر از خود ارگ است.

محسن لشگري روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: در جريان كاوش هاي باستانشناسي در ارگ توس و در زير آن آثاري بسيار ارزشمندتر و با قدمت تاريخي بالاتر كشف شده است.

وي با اشاره به توقف عمليات كاوش در ارگ توس گفت: كارشناسان هم اكنون در حال بررسي و گمانه زني آثار كشف شده و تعيين قدمت آن هستند كه بطور حتم با شروع دوباره عمليات كاوش آثار جديدتري كشف خواهد شد.در تلاش هستيم تا اقدامات لازم را جهت حفظ دو اثر انجام دهيم.

لشگري گفت: با توجه به اين كه آثار متاخر كشف شده بخش هايي از بنا و ساختمان هاي قديمي است لذا در تلاشيم تا پروسه زماني اين بناها را مشخص كنيم.

مديركل اداره ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي بدون اشاره به مشخصات ديگر آثار كشف شده در اين مكان تاريخي افزود: مطالعه بر روي آثار كشف شده از سوي كارشناسان همچنان ادامه دارد و به زودي اخبار تكميلي در خصوص كم و كيف اين آثار ارائه مي شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: