اختصاص يك‌ميليارد ريال براي مرمت بناهاي تاريخي بهاباد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
مديرکل ميراث فرهنگي و گردشگري استان يزد در بازديد از بناهاي تاريخي و فرهنگي شهرستان بهاباد از اختصاص يک‌ميليارد ريال اعتبار براي مرمت و بازسازي تعدادي از بناهاي اين شهرستان خبر داد.

بهرام رضايي در حاشيه‌ اين بازديد، در گفت‌وگو با ايسنا، بيان كرد: اميدوارم با تخصيص اعتبار مناسب و با همکاري فرمانداري و شهرداري، علاوه بر احيا و مرمت بناهاي تاريخي در حاشيه‌ شهر که منابع طبيعي و ظرفيت‌هاي فرهنگي بالايي دارند، با ايجاد فضاي مناسب، گردشگري اين شهرستان رونق يابد.

او همچنين از افتتاح اداره‌ ميراث فرهنگي و گردشگري در شهرستان بهاباد در آينده‌ي نزديک خبر داد.

رضايي در اين بازديد از مقبره‌ ملاعبدالله ، خانه‌هاي بافت قديمي ، قلعه‌ بهاباد ، مسجدجامع، حمام حاجي مهدي ، برج حاجي‌آباد و قلعه‌ جنت‌آباد ديدن كرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: