اصفهان مقصدي عظيم براي گردشگري است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اصفهان مقصدي عظيم براي گردشگري است
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 19
نویسنده : مولوی
رئيس هيات مديره شركت گلف اير گفت: بخشي از صنايع كشور ايران در اصفهان است و اين شهر به عنوان مقصدي عظيم براي گردشگري است.

به گزارش فارس، سامرا المجاري ظهر امروز در جمع خبرنگاران اصفهاني به راه‌‌اندازي خط هوايي گلف اير در اصفهان اشاره كرد و افزود: امروز دور يكديگر جمع شده‌ايم تا اين امر مهم را جشن بگيريم.

وي با بيان اينكه امروز مرحله مهم ديگري براي شركت هواپيمايي گلف اير با آغاز خدمت‌رساني به شهر تاريخي اصفهان آغاز مي‌شود، بيان داشت: اصفهان به عنوان چهارمين شهر ايران است كه بعد از تهران، مشهد و فارس اين خط هوايي را راه‌‌اندازي مي‌كند.

رئيس هيات مديره شركت گلف اير با اشاره به اينكه از زمان نخستين پرواز اين شركت به شيراز 40 سال مي‌گذرد، ادامه داد: با توجه به اينكه اين شركت به عنوان بزرگترين شبكه در منطقه خاورميانه است، پيوستن اصفهان به اين شبكه هوايي براي ما مطلوب است.

وي تصريح كرد: نقش ما به عنوان رابط راهبردي ميان بحرين و ايران با ارتباطات يكپارچه با چندين شهر در منطقه خاورميانه و فراتر از آن جهت بهره‌مندي از فرصت‌‌هاي توريسم، سرمايه‌گذاري و تجارت سريع‌ است.

سامرا المجاري با اشاره به دلايل انتخاب اصفهان براي پيوستن به اين شبكه هوايي تاكيد كرد: اصفهان شاهكار ايران و به عنوان جواهري براي ايران باستان و يكي از بهترين شهرها در جهان اسلام محسوب مي‌شود و يكي از مراكز عمده با ظرفيت‌هاي بالا است كه به اندازه كافي خدمات آن ارائه نشده است.

وي افزود: با ادامه شناسايي مسيرهاي جديد در اين ناحيه، ما شبكه خود را به مقاصد جديدتري در برخي از بازارهاي مالي گسترش مي‌دهيم.

رئيس هيات مديره شركت گلف اير با بيان اينكه اصفهان بهترين صنايع دستي ايران را دارد، تاكيد كرد: مهمترين صنايع كشور ايران در اصفهان است و اين شهر به عنوان مقصدي عظيمي براي گردشگري است.

وي با اشاره به اينكه مسافران اصفهاني مي‌توانند توسط خط هوايي اين شركت به بحرين سفر كرده و سپس از آنجا بدون توقف به ديگر نقاط جهان مسافرت خود را ادامه دهند، اظهار داشت: انتظار داريم اين امر مورد توجه گردشگران ايراني قرار گيرد.

سامرالمجاري با بيان اينكه اصفهان داراي نقاط صنعتي فراواني است كه مورد توجه سرمايه‌گذاران بحريني قرار مي‌گيرد، اضافه كرد: بحرين نيز داراي بيمارستان‌هاي بزرگي است كه مي‌تواند مورد توجه گردشگران پزشكي قرار گيرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: