رکود گردشگري، هتلداري يزد را تهديد مي‌کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رکود گردشگري، هتلداري يزد را تهديد مي‌کند
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 17
نویسنده : مولوی
رئيس هيات مديره انجمن صنفي هتلداران و مراکز اقامتي استان يزد گفت: رکود صنعت گردشگري، هتلداري در يزد را در معرض تهديد قرار داده است.

به گزارش مهر، محمدحسين محتاج‌الله در ديدار با رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با اشاره به خصوصيات يزد به عنوان يک استان داراي پتانسيل بالا در حوزه ميراث فرهنگي و گردشگري اظهار كرد: يزد با تعداد آثار و ابنيه تاريخي و از همه مهم‌تر بافت تاريخي پويا و زنده، مورد توجه بسيار زياد گردشگران داخلي و خارجي قرار دارد به همين دليل بايد براي اين همه تقاضا تمهيداتي در نظر گرفته شود.

وي با اشاره به مشکلاتي که هم‌اکنون گريبانگير صنعت نوپاي هتلداري در يزد است، بيان كرد: رکود در صنعت گردشگري از جمله مسائلي است که هتلداران يزدي را تحت تاثير قرار داده است.

محتاج‌الله با اشاره به اجراي قانون هدفمند شدن يارانه‌‌ها و تاثير اوليه اين قانون در ميزان سفرهاي داخل کشور همچنين افزايش هزينه‌‌هاي هتلداري، خواستار حمايت بيشتر سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از هتلداران يزدي شد.

محمدرضا تابش، نماينده مردم اردکان در مجلس نيز در اين ديدار با اشاره به توانايي مجلس و کميسيون ويژه گفت: با توجه به لزوم حمايت از هتلداران، مجلس آمادگي لازم براي همکاري در اين زمينه را دارد.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري نيز در اين نشست با تاکيد بر جايگاه يزد در عرصه ميراث فرهنگي و گردشگري با تاکيد بر حفظ آثار تاريخي و مرمت آن خاطرنشان کرد: يزد جايگاه مناسبي در عرصه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ايران دارد.

وي همچنين بر حمايت از صنعت هتلداري يزد تاکيد و خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات با پيگيري و همکاري دولت و مجلس برطرف مي‌‌شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: