بازنگري 52مورد از منابع درسي علوم انساني
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازنگري 52مورد از منابع درسي علوم انساني
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 19
نویسنده : مولوی
وزير علوم ، تحقيقات و فناوري از بازنگري 38 سرفصل و 52 مورد از منابع درسي علوم انساني دانشگاه ها تا کنون خبر داد و گفت: کارگروه ويژه بازنگري علوم انساني با حضور استادان و صاحبنظران حوزه هاي مختلف اين علوم در حال فعاليت است و در هر رشته از نظرات کارشناسي متخصصان آن رشته استفاده خواهد شد.

به گزارش مهر، کامران دانشجو در سومين سفر استاني هيئت دولت به سمنان در ديدار با اعضاي هيئت علمي دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي اين استان از متخصصان و صاحبنظران زيرگروه هاي مختلف علوم انساني دعوت کرد تا در بازنگري و اصلاح متون و سرفصل هاي درسي اين رشته ها به معاونت آموزشي وزارت علوم ياري رسانند.

وي افزود: بازنگري در سر فصل دروس علوم انساني به منزله حذف نظريات غربي نيست، بلکه بايد تلاش کرد تا نظريات اسلامي و بومي نيز در سر فصل اين دروس قرار گيرد به نحوي که امکان نقد نظريات غربي را فراهم کند.

وزير علوم با قدرداني از نقش برجسته دانشگاهيان در نهم دي سال گذشته اظهار داشت: دانشگاهيان کشور نشان دادند که در مواقع حساسي همانند حماسه 9 دي ماه با وجود اختلاف سليقه، همواره چشم به اشاره مقام عظماي ولايت دارند و در اطاعت از فرامين رهبري افسران و فرماندهان مقبولي هستند.

وي از دانشگاه به عنوان محل تضارب انديشه ها ياد کرد و افزود: وظيفه دانشگاه کادرسازي براي نظام است و فارغ التحصيلان دانشگاه هاي ما بايد طوري تربيت شوند تا با تخصصي توام با تعهد مسئوليت اداره کشور را به عهده گيرند.
 
دانشجو در پاسخ به سئوالي در خصوص ايجاد مراکز آموزش عالي جديد در استان سمنان گفت: ايجاد مراکز آموزش عالي جديد در جوار دانشگاه هاي فعلي اين استان اصلا مقرون به صرفه نيست و از نظر ما ايجاد دانشکده هاي جديد در دانشگاه هاي فعلي قابل توجيه است و از آن حمايت مي کنيم.
 
وي تقويت دانشگاه هاي موجود و افزايش کيفيت دانشگاه ها را از سياست هاي اصلي وزارت علوم دانست و گفت: تقويت دانشگاه هاي موجود علاوه بر کاهش هزينه ها و افزايش بازدهي به حفظ شان و جايگاه دانشگاه و ارتقاي کيفيت خدمات آموزشي، پژوهشي، فرهنگي و رفاهي آن کمک زيادي مي کند.
 
وزير علوم با اظهار رضايت از حاکميت  فضاي منطقي و عقلايي بر دانشگاه ها گفت: اميدوارم با گسترش فعاليت کرسي هاي آزاد انديشي اين روند همچنان تداوم يافته و دانشگاهيان همچون گذشته با عملکرد هوشمندانه خود، ضمن تبادل نظرات مختلف در فضاي منطقي ، سوء استفاده دشمن از محيط دانشگاه را ناکام بگذارند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: