نحوه برخورد با دانشجويان متقلب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نحوه برخورد با دانشجويان متقلب
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 14
نویسنده : مولوی
دبير شوراي مرکزي کميته انضباطي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با بيان اينکه بيشترين آمار پرونده هاي کميته هاي انظباطي دانشجويان به تقلب در امتحان اختصاص دارد ، گفت: در صورت اثبات تخلف، درج نمره 25 صدم يا محروميت از تحصيل براي دانشجو در نظر گرفته مي شود.

حسين شمسيان در گفتگو با مهر با اشاره به بيشترين موارد مراجعه به کميته هاي انضباطي گفت: مي توان گفت تخلفاتي که در حوزه هاي امتحاني انجام مي شود و به نوعي ما آنها را تقلب مي دانيم، بالاترين آمار پرونده هاي کميته هاي انظباطي را به خود اختصاص داده است.

دبير شوراي مرکزي کميته انضباطي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري گفت: البته با پيشگيري و تغيير روش در برگزاري آزمونها در سال هاي اخير در اين مورد نيز با سراشيبي مواجه هستيم.
 
وي درباره نحوه برخورد کميته هاي انضباطي با دانشجوياني که در امتحان تخلف کرده اند ، گفت: اگر اثبات شود که تخلفي در امتحان صورت گرفته است، دانشجو در درسي که در آن تقلب کرده نمره 25 صدم مي گيرد دانشجو راه گريزي از آن ندارد و اين نمره هرگز از پرونده اش حذف نمي شود.
 
شمسيان اظهار داشت: همچنين اگر دانشجويي سابقه چنين تخلفاتي داشته باشد، مسئولين دانشگاه مي توانند از يک تا دو ترم محروميت از تحصيل را براي دانشجو درنظر بگيرند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: