اعلام نحوه ادامه تحصيل فارغ التحصلان دوره متوسطه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
كارشناس مسئول متوسطه نظري اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ادامه تحصيل فارغ‌التحصيلان دي 89 دوره متوسطه در پايه چهارم صرفاً در واحد آموزشي بزرگسالان يا به صورت داوطلب آزاد خواهد بود.

به گزارش فارس، احمد اسماعيلي گفت: با عنايت به اينكه برخي از دانش‌آموزان دوره متوسطه در دي 89 موفق به فارغ‌التحصيلي در دوره متوسطه خواهند شد لذا ادامه تحصيل آنان در پايه چهارم (دوره پيش‌دانشگاهي) برابر بخشنامه 23 آذر 88 خواهد بود.

وي افزود: ادامه تحصيل فارغ‌التحصيلان دي ماه 89 دوره متوسطه در پايه چهارم صرفاً در واحد آموزشي بزرگسالان يا به صورت داوطلب آزاد خواهد بود و اين قبيل دانش‌آموزان نمي‌توانند در واحد آموزشي روزانه در پايه چهارم (پيش‌دانشگاهي) ادامه تحصيل كنند.

اسماعيلي افزود: داوطلبان متقاضي شركت در مراكز روزانه كه در دي 89 فارغ‌التحصيل شده‌اند مي‌توانند از مهر سال آينده در مراكز روزانه ثبت‌نام و ادامه تحصيل دهند. بديهي است در صورت انتخاب اين روش از يكسال معافيت تحصيلي روزانه آنان كسر شده و صرفاً يكسال ديگر حق ادامه تحصيل خواهند داشت؛ دانش‌آموزان پسر از دي تا مهر آينده از معافيت تحصيلي برخوردار خواهند بود.

وي با بيان اينكه دانش‌آموزان ‌بايد موقع ثبت‌نام هزينه دروس حضوري و غيرحضوري را پرداخت كنند، اضافه كرد: بر اساس مقررات نظام وظيفه عمومي، ثبت‌نام پسران به صورت داوطلب آزاد (متفرقه) ترك تحصيل تلقي شده و از فروردين 90 متولدان 1372 مشمول شناخته خواهند شد و معافيت تحصيلي براي آنان صادر نخواهد شد لذا ضروري است اين موضوع در هنگام ثبت‌نام به اطلاع دانش‌آموزان و اولياء آنان رسانده شود.

كارشناس مسئول متوسطه نظري اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دانش‌آموزان متقاضي ادامه تحصيل در مراكز بزرگسالان ‌بايد تا 7 بهمن 89 نسبت به مراجعه حضوري و ثبت‌نام اقدام كنند؛ زمان ثبت‌نام نيمسال اول داوطلب آزاد از 7 تا 20 بهمن 89 و زمان ثبت‌نام نيمسال دوم داوطلب آزاد از 7 بهمن 89 تا 5 ارديبهشت 90 است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: