راه اندازي شبکه نشر دانشگاه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
راه اندازي شبکه نشر دانشگاه
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 10
نویسنده : مولوی
رئيس مرکز نشر دانشگاهي با اشاره به راه اندازي شبکه عرضه فراگير کتاب هاي دانشگاهي (طرح شعف) گفت: در اين شبکه بيش از 3 هزار عنوان کتاب براي کاربران ارائه شده است.

محمد مهدي تهرانچي در گفتگو با مهر، افزود: مرکز نشر دانشگاهي با توجه به رسالت خود در زمينه تامين منابع اطلاعاتي علمي مورد نياز جامعه علمي کشور، با همکاري دانشگاه ها و موسسات پژوهشي کشور و حمايت معاونت پژوهشي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، شبکه عرضه فراگير کتاب هاي دانشگاه ها ، پژوهشگاه ها و موسسات پژوهشي کشور (طرح شعف) را راه اندازي کرد.

وي با اشاره به امکانات اين شبکه، اظهار داشت: از جمله امکانات اين شبکه مي توان به فروش و عرضه کتاب اينترنتي از طريق شبکه پخش کتاب مرکز نشر دانشگاهي اشاره کرد. علاوه بر اين در اين شبکه خدمات ويژه تهيه کتابهاي علمي داخلي و خارجي براي اعضاي هيئت علمي دانشگاه هاي عضو شبکه فراهم شده است.

رئيس مرکز نشر دانشگاهي با تاکيد بر اينکه در فاز اول اجراي اين طرح دانشگاه هاي الزهرا، شهيد بهشتي، علامه طباطبايي و تربيت مدرس به عضويت اين شبکه درآمدند، خاطرنشان کرد: تاکنون بيش از 3 هزار عنوان کتاب علمي و پژوهشي براي ارائه توسط شعف آماده شده است.

تهرانچي  اصلاح و کارآمدسازي نظام عرضه کتابهاي علمي به ويژه دانشگاهي در راستاي سهولت دسترسي جامعه علمي کشور به آن، بهره گيري کامل از فناوري اطلاعات به عنوان يکي از اجزاي مديريت دانش جهاني و ارتقاي حجم محتواي فارسي علمي در محيط وب را از اهداف اجراي اين طرح ذکر کرد و افزود: معرفي کتب و محصولات انتشارات دانشگاه ها از طريق سايت مرکز ، فروش کتب از طريق بزرگترين سايت کتب دانشگاهي و حضور کتب دانشگاه هاي طرح شعف در نمايشگاه هايي که مرکز نشر شرکت دارد از جمله امکانات اين شبکه است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: