نخبگان دانش‌آموز به عمره اعزام مي‌شوند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نخبگان دانش‌آموز به عمره اعزام مي‌شوند
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 13
نویسنده : مولوی
معاون سازمان دانش‌آموزي اعلام كرد: دو هزار نفر از نخبگان علمي، قرآني و تشکل هاي سازمان دانش آموزي به عمره مفرده اعزام مي شوند.

علي حسني  در گفتگو با واحد مرکزي خبر با اعلام اين خبر افزود: دانش آموزان عمره گزار از 15 تا 21 اسفند امسال در قالب هفت کاروان از هفت ايستگاه پروازي در استان هاي مختلف به ديار وحي اعزام مي شوند.

وي  گفت: نخستين کاروان دانش آموزي شامل دانش آموزان کرمانشاه ،کردستان ، ايلام و خوزستان ، نيمه اسفند از ايستگاه پروازي کرمانشاه اعزام خواهند شد.

وي افزود: قبل از اعزام دانش آموزان ، دوره آموزشي سه روزه اي در هر استان برگزار مي‌شود.

حسني ، آموزش مناسک حج ، آداب سفر ، تاريخ اسلام ، اسرار و فلسفه حج و آشنايي با قوانين عربستان را محتواي اين دوره ها برشمرد و گفت : هر کاروان متشکل از شش مربي ، روحاني و معاون کاروان است که از چهره هاي فرهنگي هر استان انتخاب شده اند.

امسال نهمين سال اعزام دانش آموزان عمره گزار به مکه مکرمه است.

سهميه عمره دانش آموزي تا قبل از سال 87 ، 12 هزار نفر بود که 60 درصد آن را دختران و بقيه را پسران تشکيل مي دادند اما از دو سال قبل که عربستان ورود بانوان کمتر از 45 سال و بدون محرم را به اين کشور ممنوع کرده ، اعزام دانش آموزان دختر به عمره لغو شده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: