اجراي آيين نامه دانش پژوهي از سال 90
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اجراي آيين نامه دانش پژوهي از سال 90
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 15
نویسنده : مولوی
معاون آموزشي وزارت بهداشت از اجراي آيين نامه دانش پژوهي در سال تحصيلي آينده در دانشگاه هاي علوم پزشکي خبر داد و گفت: اين آيين نامه ملاک بخش عمده اي از ارتقاي اساتيد خواهد بود.

دکتر محمدعلي محققي در گفتگو با مهر افزود: اجراي آيين نامه دانش پژوهي در روند ارتقاي اعضاي هيئت علمي نقش دارد و براي ارتقا اعمال مي شود که از سال تحصيلي آينده اجرايي خواهد شود.

وي اضافه کرد: آيين نامه دانش پژوهي در آموزش علوم پزشکي ابلاغ شده است اما اجراي آن به آمادگي در دانشگاه ها نياز داشت که با توجه به اجراي آزمايشي، از سال تحصيلي آينده به طور کامل اجرا مي شود.

معاون آموزشي وزارت بهداشت يادآور شد: هدف از ارزيابي فعاليت هاي نوآورانه يا دانش پژوهي اين است که ارزيابي جامع، دقيق و منصفانه اي از فعاليت هايي مانند تدريس، برنامه ريزي آموزشي، راهنمايي و مشاوره، مديريت و رهبري آموزشي و ارزيابي فراگيران، صورت گيرد.

وي تاکيد کرد: مقصود از نوآوري و دانش پژوهي انجام فعاليتي بديع در جهت حل مسئله، گسترش مرزهاي دانش و ورود به عرصه هاي جديد است.

معاون وزير بهداشت با اشاره به بند فعاليت هاي فرهنگي و تاثير آن در ارتقاي اعضاي هيئت علمي دانشگاه ها، گفت: با توجه به اينکه بند يک آيين نامه ارتقاي اعضاي هيئت علمي هنوز از سوي شوراي عالي انقلاب فرهنگي ابلاغ نشده است دانشگاههاي علوم پزشکي بر اساس بند فعاليت هاي فرهنگي و تربيتي که به عنوان شئون استادي در آيين نامه وزارت بهداشت آمده، عمل مي کنند.

محققي خاطرنشان کرد: آيين نامه ارتقاي اعضاي هيئت علمي وزارت بهداشت در زمان تصويب داراي بندي به عنوان شئون استادي بوده که مي تواند با بند فعاليت هاي فرهنگي اساتيد همپوشاني داشته باشند و در واقع دانشگاه هاي علوم پزشکي آمادگي اجراي بند فعاليت هاي فرهنگي اساتيد را دارند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: