تسهيلات جديد براي ادامه تحصيل مربيان پيماني و رسمي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 17
نویسنده : مولوی
وزير علوم، تحقيقات و فناوري از تسهيلات جديد ادامه تحصيل براي اعضاي هيئت علمي مربي که به صورت پيماني و رسمي‌ آزمايشي در دانشگاه‌ها تدريس مي‌کنند خبر داد و گفت: همه مربيان مي‌توانند درخواست ادامه تحصيل در دکتري دهند و در نوبت قرار گيرند.

کامران دانشجو در گفتگو با مهر با بيان اين مطلب افزود: پيش از اين اعضاي هيئت علمي مربي که پيماني يا رسمي آزمايشي بودند نمي‌توانستند از تسهيلات ادامه تحصيل در مقطع دکتري که براي ساير اعضاي هيئت علمي مربي وجود داشت استفاده کنند اما اين تسهيلات را شامل حال اعضاي هيئت علمي مربي که به صورت پيماني يا رسمي آزمايشي در دانشگاه‌ها فعاليت مي‌کنند نيز کرديم.

وزير علوم ، تحقيقات و فناوري با بيان اينکه حدود 25 هزار عضو هيئت علمي مربي در دانشگاه‌هاي کشور مشغول فعاليت هستند ، خاطرنشان کرد: نياز است افرادي که به عنوان مربي در دانشگاه‌ها تدريس مي‌کنند از نظر علمي و تحصيلي نيز بتوانند رشد داشته باشند. ضمن اينکه قائل به اين نيز هستيم که حتما در دانشگاه‌هايمان نياز به مربي داريم.

وي با يادآوري اينکه اعضاي هيئت علمي مربي پيش از اين براي استفاده از تسهيلات ادامه تحصيل در قالب بورس دکتري بايد 60 درصد از امتياز لازم براي ارتقاء را کسب مي‌کردند ، اضافه کرد: شرط کسب 60 درصد از امتياز ارتقاء را حذف کرديم.

وزير علوم، تحقيقات و فناوري تسهيلات ادامه تحصيل در قالب بورس را مخصوص اعضاي هيئت علمي مربي دانشگاه ‌هاي دولتي ندانست و گفت: امسال براي اولين بار است که اين تسهيلات را براي اعضاي هيئت علمي مربي دانشگاه آزاد اسلامي نيز اعمال مي‌کنيم.

کامران دانشجو با بيان اينکه دانشگاه آزاد اسلامي حداقل 15 هزار عضو هيئت علمي مربي دارد، افزود: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري متعهد شده است در قالب اين تسهيلات ، نيمي از هزينه‌هاي تحصيل مربيان دانشگاه آزاد اسلامي را تقبل کند و 50 درصد ديگر را نيز دانشگاه آزاد اسلامي تأمين کند تا کادر هيئت علمي اين دانشگاه نيز از نظر تحصيلي بتواند رشد داشته باشد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: