بهاي گاز در فصل گرما كاهش نمي‌يابد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بهاي گاز در فصل گرما كاهش نمي‌يابد
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1389
بازدید : 18
نویسنده : مولوی
معاون وزير نفت با اشاره به اينكه درحال حاضر كارگروهي در شركت ملي گاز تشكيل شده است كه در حال بررسي ميزان بهينه مصرف در فصل گرما است ، گفت: با توجه به قانون هدفمند كردن يارانه ها احتمال كاهش قيمت در فصل گرما وجود ندارد.

جواد اوجي در گفت و گو با فارس در خصوص الگوي بهينه مصرف و قيمت هاي جديد گاز در سال آينده و فصل گرما گفت: درحال حاضر كارگروهي در شركت ملي گاز تشكيل شده است كه در حال بررسي ميزان بهينه مصرف در فصل گرما است.

وي افزود: با توجه به قانون هدفمند كردن يارانه ها احتمال كاهش قيمت در فصل گرما وجود ندارد اما در خصوص ميزان بهينه مصرف اين احتمال مي رود كه تغييراتي وجود داشته باشد.

معاون وزير نفت در امور گاز خاطرنشان كرد: در حال حاضر در فصل سرما به سر مي بريم و چند ماهي تا رسيدن فصل گرما باقي است اما با فرارسيدن فصل گرما ميزان بهينه مصرف را اعلام مي كنيم.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: