12درصد كاركنان وزارت نفت دوركار مي‌شوند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
12درصد كاركنان وزارت نفت دوركار مي‌شوند
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1389
بازدید : 18
نویسنده : مولوی
معاون وزير نفت گفت: دو كميته در سطح وزارتخانه و 4 شركت اصلي براي بررسي و مطالعه در قانون دوركاري تشكيل شد و انتظار داريم در بهترين حالت 12 درصد از كاركنان اين وزارتخانه به دوركاري بروند.

عليرضا ميرمحمد صادقي در گفت و گو با فارس با اشاره به تصويب قانون دوركاري در وزارتخانه ها و سازمان هاي دولتي گفت: آيين نامه دوركاري در وزارت نفت از طرف آقاي ميركاظمي ابلاغ شد و اكنون دو هيئت كاري در كنار هم براي مطالعه در اين بخش تشكيل شده است.

وي اضافه كرد: يك كميته وظيفه بررسي و مطالعه بر روي 4 شركت اصلي را دارد و يك كميته نيز وظيفه مطالعه وبررسي بر روي وزارتخانه را برعهده دارد.

معاون نيروي انساني وزارت نفت در پاسخ به اين سوال كه بعد از ابلاغ اين قانون تاكنون چند درصد از كاركنان اين وزارت خانه به دوركاري رفته اند ، گفت: تاكنون كسي از اين وزارت خانه براي دوركاري نرفته است اما تا پايان سال اميدواريم اين كار صورت پذيرد.

ميرمحمد صادقي تصريح كرد: در قدم اول براي اجراي اين قانون بايد فرهنگ سازي صورت پذيرد يعني هم بايد نوع كار مشخص شود و هم فردي كه براي دوركاري مناسب است زيرا با انجام عمليات دوركاري انتظار داريم در سرعت كارها تغيير صورت پذيرد و همچنين راندمان بالا رود زيرا دوركاري به معني بيكار كردن نيست بلكه تلاش را افزايش دادن است.

معاون وزير نفت افزود: ما در وزارت نفت هم داراي كارهاي عملياتي هستيم و هم داراي كارهاي ستادي كه در كارهاي ستادي مي شود اين قانون را پياده كرد اما در كارهاي عملياتي اين گونه نيست.

وي خاطرنشان كرد: در بهترين حالت مي توان گفت 12 درصد از كساني كه كار هاي ستادي مي كنند در اين وزارت خانه مي توانند دوركاري داشته باشند.

ميرمحمد صادقي اظهار كرد: همانطور كه گفته شد وزارت نفت از زمان ابلاغ اين قانون كارهاي ابتدايي در خصوص دوركاري را آغاز كرده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: