قيمت نفت به مرز 88 دلار رسيد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قيمت نفت به مرز 88 دلار رسيد
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1389
بازدید : 18
نویسنده : مولوی
به دنبال افزايش ارزش دلار ، قيمت نفت در آخرين ساعات مبادلات روز جمعه كاهش يافت و به 88.03 دلار در هر بشكه رسيد.

به گزارش فارس ، كاهش نرخ بيكاري آمريكا طي ماه دسامبر و رسيدن اين نرخ به 9.4 درصد تاثير زيادي در افزايش ارزش دلار داشته است.

بر اساس اين گزارش ،  قيمت هر بشكه نفت سبك آمريكا در بازار نيويورك براي تحويل در ماه فوريه با 35 سنت كاهش به 88.03 دلار رسيد. اين رقم پايين ترين قيمت نفت از 17 دسامبر به شمار مي رود كه قيمت نفت در آن تاريخ به 87.01 دلار رسيده بود.

بر اين اساس قيمت جهاني نفت در نخستين هفته از سال 2011 ميلادي با افت 3.7 درصدي روبرو شده است كه اين بيشترين كاهش قيمت نفت از ماه نوامبر بوده است.

قيمت نفت در سال 2010 با رشد 15 درصدي روبرو شد و سال 2011 را در حالي آغاز كرد كه قيمت نفت به بالاترين حد خود در 27 ماه اخير رسيده بود.

در بازار لندن نيز هر بشكه نفت برنت درياي شمال براي تحويل در ماه فوريه با 1.19 دلار كاهش به 93.33 دلار رسيد.

به اعتقاد كارشناسان انرژي افزايش ارزش دلار و افت تقاضاي انرژي در آمريكا و اروپا پس از پشت سر گذاشتن سرماي شديد هوا در هفته هاي اخير عوامل مهمي در كاهش قيمت نفت بوده است. ادامه بحران مالي در منطقه يورو نيز موجب شد تا ارزش يورو در برابر دلار به پايين ترين حد خود در چهار ماه اخير برسد.

نرخ بيكاري آمريكا با 0.4 درصد كاهش نسبت به نوامبر به 9.4 درصد در ماه دسامبر رسيد كه اين رقم پايين ترين نرخ بيكاري امريكا در يك سال و نيم اخير است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: