رونمايي از نخستين قبوض گاز هدفمندي يارانه‌ها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 19
نویسنده : مولوی
مدير عامل شرکت ملي گاز ايران از دستور رئيس جمهور مبني بر حذف هزينه آبونمان قبوض گاز همزمان با اجراي هدفمندي يارانه ها خبر داد و با اعلام جزئيات بيشتري از نحوه محاسبه گازبهاي مشترکان خانگي در قبوض جديد، گفت: در اين قبوض فقط دو روز با تعرفه جديد محاسبه شده است.

جواد اوجي معاون وزير نفت در گفت و گو با مهر با بيان اينکه در حال حاضر قبوض جديد گاز مشترکان پس از اجراي قانون هدفمندي يارانه ها صادر شده است، درباره نحوه محاسبه قبوض جديد گاز گفت: در دوره جديد صدور قبوض گاز قرائت کنتور مشترکان در دوره قبل از 28 آذر ماه انجام شده است.

وي با اشاره به اينکه در قبوض جديد نحوه محاسبه گازبهاي مشترکان فقط در روزهاي 28 و 29 آذر ماه مطابق با تعرفه هاي جديد محاسبه و اعمال شده است، تصريح کرد: بر اين اساس در قبضهاي جديد حداقل مصرف 30 روز مشترکان گاز خانگي مطابق با تعرفه هاي قديمي محاسبه شده است.
 
مدير عامل شرکت ملي گاز ايران با تاکيد بر اينکه جزئيات محاسبه تمامي مشترکان در پشت قبوض گاز آنها منتشر شده است، اظهار داشت: در قبوض جديد گاز نحوه محاسبه و نوع اقليم مشترکان به منظور اطلاع رساني بيشتر اعلام شده است.
 
اين عضو ستاد تدابير ويژه اقتصادي وزارت نفت همچنين از دستور رئيس جمهور مبني بر حذف آبونمان تمامي قبوض جديد گاز خبر داد و يادآور شد: از اين رو در تعرفه هاي جديد گاز هزينه آبونمان مشترکان محاسبه نشده است.
 
وي با اعلام اينکه در اين قبوض هزينه بيمه مشترکان شهري و روستايي همچون گذشته اعمال مي شود، بيان کرد: هزينه بيمه براي مشترکان گاز به دنبال مصوبات مجلس شوراي سالامي در نظر گرفته مي شود.
 
به گفته مدير عامل شرکت ملي گاز ايران ، در سالجاري هزينه بيمه مشترکان گاز شهري در هر دوره 100 تومان و مشترکان روستايي 50 تومان در نظر گرفته شده است.
 
اوجي با بيان اينکه همزمان با اجراي طرح بيمه مشترکان گاز از بهمن ماه سال گذشته اطلاع رساني لازم براي مشترکان شهري و روستايي انجام شده است، گفت: از ابتداي سالجاري ميزان حوادث گازي کاهش قابل توجه اي داشته است اما مشترکان براي دريافت غرامت بايد به بيمه ايران مراجعه کنند.
 
بر اساس فرمول جديد قيمت گذاري فروش گاز طبيعي به بخش خانگي 12 ماهه سال به دو بخش هفت ماهه و پنج ماهه پاياني سال تقسيم بندي شده است که الگوهاي مصرف اين حامل انرژي در هر يک از اين دو دوره زماني تفاوتهايي با يکديگر دارند.
 
از 28 آذر ماه سالجاري محل سکونت مشترکان با توجه به اجراي سياست شهرستاني - منطقه اي در محاسبه گازبهاي مشترکان بخش خانگي، متوسط مصرف گاز طبيعي در 363 شهر ايران مطابق با پنج اقليم آب و هوايي تعيين شده است که بر اين اساس شهرهاي سردسير مجاز به مصرف گاز بيشتري نسبت به شهرهاي گرمسيري هستند.
 
براي محاسبه گازبهاي مشترکان خانگي 12 دامنه جديد مصرف گاز هم در اين بخش مطابق با نوع اقليم تعريف و اعمال خواهد شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: