توليد سالانه 700 هزار موتور کم مصرف
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
توليد سالانه 700 هزار موتور کم مصرف
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1389
بازدید : 18
نویسنده : مولوی
براساس هدف هاي تعيين شده در برنامه استراتژيک ايران خودرو، تا سال 93 از توليد موتورهاي داراي فناوري پايين کاسته شده و توليد محصولات با موتورهاي TU5 و EF7 به سالانه 700 هزار دستگاه خواهد رسيد.

به گزارش مهر، جواد نجم الدين مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اين مطلب، گفت: در همين راستا طراحي و توليد موتور EF7 توربوشارژ براي محصولات کلاس هاي  ابعادي D و E (بزرگ) و مصارف ويژه مانند خودروي پليس و برخي نهادهاي ديگر در دست اقدام است و در دهه فجر سال جاري، 25 نمونه آن روي خودروهاي سمند و سورن نصب و عرضه خواهد شد.

وي طراحي و توليد موتور ديزل بر پايه موتور ملي EF7 را از ديگر طرح هاي استراتژيک ايران خودرو در قواي محرکه عنوان کرد که توسط شرکت تحقيقات موتور ايران خودرو طراحي و اولين نمونه آن روي سورن نصب خواهد شد.

 نجم الدين از عرضه اولين نمونه هاي اين موتور در اواخر سال 90 يا اوايل سال 91 خبر داد و اظهار داشت: ايران خودرو در حال حاضر امکان عرضه موتور ديزل DV6 پژو روي محصولات خود را نيز دارد و به مجرد عرضه گازوييل مناسب در جايگاه هاي سوخت، مي تواند محصولات سواري ديزلي را توليد کند.

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو، طراحي و توليد گيربکس با برند ايراني توسط شرکت  تحقيقات موتور ايران خودرو  را از ديگر برنامه هاي استراتژيک ايران خودرو در قواي محرکه دانست که در ستاد سياست گذاري پروژه هاي ايران خودرو به تصويب رسيده و مراحل مطالعات خود را مي گذراند.

وي موتور TU5 را در محصولات کلاس هاي B، C و D که 70 درصد تقاضاي بازار ايران را به خود اختصاص مي دهند،  داراي نقش استراتژيک دانست و گفت: در کنار استفاده از فناوري هاي مدرن قواي محرکه، ايران خودرو توسعه فناوري نانو را نيز در دستور کار خود دارد و با همکاري برخي سازندگان قطعات ، نمونه هايي از فناوري هاي جديد نانو را در محصولات خود به کار برده است.

نجم الدين خاطر نشان ساخت: در سال آينده تعداد خودروهاي صادراتي ايران خودرو 75 هزار دستگاه برنامه ريزي شده که 9 درصد کل توليدات را تشکيل مي دهد. وي اظهار اميدواري کرد: سهم صادرات ايران خودرو در سال 93 به 16 درصد کل سبد محصولات افزايش پيدا کند.

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو، رانا و سمند جديد (ان.ايکس.هفت) را از جمله محصولات جديد ايران خودرو براي توليد در سايت هاي برون مرزي دانست که به منظور تامين نياز مشتريان بازارهاي صادراتي برنامه ريزي شده است.

نجم الدين با اشاره به بررسي هاي سالانه در مناطق و بازارهاي هدف، گفت: سال گذشته سودآوري فعاليت هاي برون مرزي و صادراتي، مورد بازنگري اساسي قرار گرفته و برنامه ريزي هاي تازه اي در اين زمينه به مرحله اجرا درآمده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: