آرامش نسبي بر بازار سکه و ارز حاکم شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آرامش نسبي بر بازار سکه و ارز حاکم شد
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1389
بازدید : 20
نویسنده : مولوی
قيمتهاي خريد و فروش سکه و طلا در حالي امروز يکشنبه نسبت به روز شنبه تغيير چنداني را نشان نمي‌دهد که بازار ارز روز آرامي را پشت سر گذاشت.

محمد کشتي آراي در گفتگو با مهر قيمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادي طرح قديم را امروز در بازار تهران 393 هزار تومان، طرح جديد 359 هزار تومان، نيم سکه 180 هزار تومان و ربع سکه را 91 هزار تومان اعلام کرد.

رئيس اتحاديه کشوري طلا و جواهر با بيان اينکه قيمت انواع سکه و همچنين طلا در بازار داخلي نسبت به روز گذشته تغييري نداشته است، افزود: قيمت هر گرم طلاي زرد 18 عيار در بازار داخلي 36 هزار و 430 تومان است.

وي نرخ هر اونس طلا در بازارهاي جهاني را 1370 دلار اعلام کرد و گفت: به دليل تعطيلي بازارها و بورسهاي جهاني نرخ طلا در بازارهاي جهاني تغييري ندارد.

صرافان بازار نرخ فروش دلار آزاد را امروز 1085 تومان و نرخ فروش يورو را هم 1404 تومان اعلام کردند، اين در حالي است که نرخ دلار نسبت به روز گذشته تغييري نکرده است. 



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: