قيمت CNG منطقي است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قيمت CNG منطقي است
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1389
بازدید : 16
نویسنده : مولوی
وزير نفت درباره قيمت تحويلي CNG گفت : قيمت تعيين شده در ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت، قيمتي منطقي است و در آينده بايد به 70 درصد قيمت بنزين برسد.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از شبکه اطلاع رساني وزارت نفت، سيد مسعود ميرکاظمي امروز در بازديد از واحدهاي مختلف گازرساني از جمله مرکز ديسپچينگ شرکت ملي گاز ايران ، افزود: در سال هاي گذشته با وجود افزايش شمار جايگاه هاي CNG در کشور به ويژه در کلان شهرها، طول صف در جايگاه ها تغييري نداشت؛ در حالي که با واقعي شدن و منطقي شدن مصرف اين حامل انرژي، علاوه بر اينکه مصرف تغيير محسوسي نداشته، صف اين جايگاه ها کاهش بسيار چشمگيري داشته است.

وزير نفت درباره توقف توليد بنزين در مجتمع هاي پتروشيمي کشور هم گفت : با اجراي طرح افزايش ظرفيت توليد بنزين و بهبود کيفيت توليدي آن در پالايشگاه هاي فعال و با توجه به اينکه مصرف بنزين از 66 ميليون ليتر در روز به 53 ميليون ليتر کاهش يافته است، ديگر به توليد بنزين در مجتمع هاي پتروشيمي نياز نداريم؛ البته اين مجتمع ها در صورت تمايل مي توانند به توليد بنزين ادامه دهند؛ همان طور که پيش از اين هم به توليد بنزين و صادرات آن مي پرداختند.

ميرکاظمي ادامه داد: طرح هاي يادشده از دهه فجر امسال آغاز به کار مي کنند و تا قبل از سال 1390 ظرفيت توليد بنزين در کشور تا 20 ميليون ليتر در روز افزايش مي يابد.

وي درباره صادرات گاز به اروپا گفت : بداخلاقي برخي کشورهاي تحريم کننده ايران به ضرر خود آنها تمام مي شود و از آنجا که ايران دومين ذخاير گاز جهان رادارد، امنيت انرژي و تامين آن در حال حاضر و در آينده بدون در نظر گرفتن ايران براي مصرف کنندگان يک فاجعه است.

وزير نفت اظهار داشت: شرکت هاي نفتي متعددي علاقمند به همکاري با ايران هستند و هم اکنون نيز برخي از اين شرکت ها در حال همکاري با ايران هستند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: