سيل در استراليا 9 نفر را كشت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سيل در استراليا 9 نفر را كشت
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1389
بازدید : 17
نویسنده : مولوی
جاري شدن سيل بي سابقه در ايالت کوئينزلند استراليا 9 کشته و بيش از 70 نفر مفقود و 200 هزار نفر آسيب ديده بر جاي گذاشته و منطقه ‌اي به وسعت مجموع کشورهاي فرانسه و آلمان بر اثر آن به زير آب رفته است.

به گزارش مهر، رگبار شديد و پيوسته‌ باران سبب جاري شدن سيلاب هاي شديد در ايالت کوئينزلند ، در شمال ‌شرقي استراليا شده است، مقام‌هاي ايالتي با تاييد مرگ 9 نفر اعلام کرده اند که از سرنوشت بيش از 70 نفر اطلاعي در دست نيست.

پليس استراليا جستجوي وسيعي را براي عمليات نجات پس از اين رويداد آغاز کرده است.

«آنا بليگ» وزير ايالتي در گفتگو با روزنامه نگاران گفت: انتظار مي رود که تعداد تلفات اين حادثه که از آن به بدترين رويداد طبيعي نيم قرن گذشته نام برده شده، افزايش يابد.

سيلاب هاي فصلي بيش از يک ماه است که در شمال ‌شرقي استراليا آغاز شده و پيش‌بيني‌هاي هواشناسي حاکي از ادامه وضعيت فعلي دارد.دستکم 200 هزار نفر از جاري شدن اين سيل بي‌سابقه در استراليا آسيب ديده‌اند و منطقه ‌اي به وسعت مجموع کشورهاي فرانسه و آلمان به زير آب رفته است.

گفته مي شود که در برخي از مناطق اين ايالت ارتفاع آب به 16 متر رسيده است و شهر «بريزبين» در کوئينزلند در اثر اين رويداد تخليه شده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: