پيكر جان باختگان سانحه هوايي تشييع شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پيكر جان باختگان سانحه هوايي تشييع شد
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1389
بازدید : 15
نویسنده : مولوی
پيكر جان باختگان سانحه هوايي ، صبح روز سه شنبه با قرائت پيام رئيس جمهوري و رئيس مجلس شوراي اسلامي و با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولين، روحانيون شيعه و سني و خانواده هاي داغدار در اروميه تشييع شد.

به گزارش ايرنا ، در ابتداي اين آيين كه در ميدان انقلاب اروميه برگزار شد، پيام رئيس جمهوري و رئيس مجلس شوراي اسلامي قرائت شد.

در اين پيام ها كه توسط حجت الاسلام رحيم نيساري مسوول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان غربي، قرائت شد، رئيس جمهوري و رئيس مجلس شوراي اسلامي ضمن تسليت اين ضايعه به مردم استان و كشور با خانواده هاي جان باختگان سانحه هوايي اروميه ابراز همدردي كرده اند.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه اروميه نيز در اين مراسم طي سخناني با ابراز تاسف از اين حادثه دلخراش، بازماندگان و مردم آذربايجان غربي را به صبر و شكيبايي دعوت كرد.

حجت الاسلام و المسلمين غلامرضا حسني گفت: از طرف خود، به نمايندگي از ولي فقيه ، رهبر معظم انقلاب و روحانيت معظم به بازماندگان اين حادثه تسليت عرض مي كنم و از خدا مي خواهم براي همه ما صبر عنايت فرمايد.

امام جمعه اروميه در بخش ديگري از سخنان خود از تلاش و همكاري همه عواملي كه پس از سانحه هوايي از بروز تلفات انساني بيشتر جلوگيري كرده و در مداواي مجروحين و انتقال جان باختگان سعي و تلاش فراوان كردند تشكر وقدرداني كرد.

در سانحه هوايي روز يكشنبه اروميه 77 نفر جان خود را از دست دادند كه پيكر 28 نفر پس از تشييع در «باغ رضوان» اروميه دفن و بقيه جان باختگان نيز به جهت خاك سپاري به زادگاه هايشان در شهرستان هاي مختلف آذربايجان غربي و تهران منتقل خواهند شد.

دو نفر از كشته شدگان اين حادثه نيز تبعه كشور عراق هستند كه پيكر آنان نيز به زادگاهشان ارسال خواهد شد.

«حسن نوعي اقدام» معاون پارلماني وزارت راه و ترابري به عنوان نماينده وزير راه و ترابري نيز براي ابراز همدردي با خانواده هاي جان باختگان در آيين تشييع جنازه هاي سانحه هوايي اروميه حضور داشت.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: