جمع‌آوري ايران‌ چك 100 هزار توماني از 5 بهمن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جمع‌آوري ايران‌ چك 100 هزار توماني از 5 بهمن
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1389
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
بانك مركزي در بخشنامه‌اي جمع‌ آوري ايران چك‌هاي يك ميليون ريالي (100 هزار تومان) از پنجم بهمن ماه 1389 را ابلاغ كرد.

به گزارش ايرنا، اداره مطالعات و مقررات بانكي اين بانك در بخشنامه اي به كليه بانك هاي دولتي، غير دولتي، شركت دولتي پست بانك و موسسه اعتباري توسعه، به منظور فراهم آوردن بستر مناسب جهت اجراي قوانين و مقررات ناظر بر مبارزه با پولشويي ، «دستورالعمل نحوه توليد، توزيع، جمع آوري و ابطال ايران چك بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران» را ابلاغ كرده است.

دستورالعمل ياد شده از تاريخ پنجم بهمن ماه سال جاري فقط در خصوص ايران چك هاي يك ميليون ريالي (100هزارتومان) بوده و به بانك ها تاكيد شده است اين دستور العمل در اسرع وقت به كليه واحدهاي ذيربط ابلاغ و بر حسن اجراي آن نظارت دقيق به عمل آيد.

اين گزارش تاكيد كرد ايران چك هاي پانصد هزار ريالي (50 هزار تومان) فعلا مشمول دستور العمل فوق الذكر نيست.

در بخشنامه مورد اشاره تاكيد شده است؛ بانك ها و موسسات اعتباري با بهبود روش هاي انجام كار، گسترش و ترويج بانكداري الكترونيك واستفاده از ديگر ابزارهاي پرداخت، به ويژه ابزارهاي پرداخت الكترونيكي، ضمن كاهش تدريجي اتكاي خود به اين ابزار پرداخت ، با بهره مندي از منافع حاصل از خدمات بانكداري الكترونيك ، بيش از پيش در پي كسب رضايت خاطر مشتريان و كاهش هزينه هاي خود برآيند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: