ماسك‌ ميوه پوست را شفاف مي‌كند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ماسك‌ ميوه پوست را شفاف مي‌كند
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1389
بازدید : 14
نویسنده : مولوی
يك متخصص پوست و مو گفت: ماسك ميوه لايه‌هاي سطحي پوست را برمي‌دارد و پوست را شفاف مي‌كند.

اميرهوشنگ احساني در گفت‌وگو با فارس افزود: اسيدهاي ميوه براي پاكسازي پوست از اهميت زيادي برخوردار است. بسياري از كرم‌هاي پوست از اسيدهاي ميوه تهيه مي‌شود.

وي گفت: مكانيزم اثر اسيدهاي ميوه بر لايه‌هاي سطحي پوست تأثيرگزار است و لايه‌هاي سطحي پوست را برمي‌دارد و تأثير كرم‌ها و داروها را بر پوست افزايش مي‌دهد.

اين متخصص پوست و مو افزود: اسيدهاي ميوه موجب شفاف شدن پوست مي‌شود، لايه‌هاي سطحي پوست را مي‌تراشد و كلاژن‌‌سازي زير پوست را افزايش مي‌دهد.

احساني گفت: بهتر است از اسيدهاي ميوه به مدت 4 تا 6 ماه استفاده كرد تا تأثير نهايي آن مشخص شود. ممكن است تا چند هفته تأثير اسيدهاي ميوه بر پوست مشخص نشود.از اسيدهاي ميوه در غلظت‌هاي گوناگون مي‌‌توان استفاده كرد تا حد امكان از اين اسيدها شب‌ها استفاده شود به دليل اينكه نور خورشيد موجب تحريك پوست مي‌شود و كساني كه از اسيدهاي ميوه استفاده مي‌كند، بايد از كرم‌هاي ضدآفتاب استفاده كنند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: