سوئيس از منطق تحريم حمايت نمي كند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سوئيس از منطق تحريم حمايت نمي كند
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1389
بازدید : 16
نویسنده : مولوی
معاون وزير خارجه سوئيس كه به منظور ديداري دو روزه از كشورمان به تهران سفر كرده است در ديدار با معاون اروپاي وزارت امور خارجه اظهار داشت: سوئيس از منطق تحريم حمايت نمي كند.

به گزارش ايرنا ، در ديدار روز سه شنبه پيتر مائورر با علي آهني دو طرف ضمن مرور آخرين وضعيت روابط دو جانبه، در خصوص مسائل منطقه اي، بين المللي و تحولات اروپا گفت و گو كردند.

علي آهني در اين ديدار ضمن برشمردن ظرفيت هاي همكاري دو كشور، از گسترش مناسبات با سوئيس استقبال كرد.

وي برگزاري دور سوم گفت و گوهاي ديني و همكاري بين موسسات فرهنگي و هنري ايران و سوئيس كه هم اكنون در جريان است را موجب تقويت هرچه بيشتر درك مردم دو كشور از فرهنگ و تمدن يكديگر دانست.

معاون اروپاي وزارت امور خارجه اعمال سياست هاي گزينشي در اجراي معاهده عدم اشاعه را غيرقابل قبول خوانده و موجب تضعيف اين معاهده خواند.

وي با اشاره به تلاش آمريكا و اتحاديه اروپايي براي پيگيري سياست اعمال تحريم اظهار داشت: اگرچه اين امر با هدف جلوگيري از پيشرفت هاي علمي و آسيب رساندن به دستاوردهاي هسته اي ملت ايران تنظيم شده است اما تاكنون ناكارآمدي آن حتي مورد تاييد طراحان آن نيز قرار گرفته است.

علي آهني همچنين از رويكرد دوگانه غرب در خصوص موضوع تروريسم انتقاد و بر ضرورت همكاري كشورهاي اروپايي از جمله سوئيس در امر مبارزه با پديده زشت تروريسم تاكيد كرد.

پيتر مائورر معاون وزير خارجه سوئيس نيز در اين ديدار ضمن ابراز تسليت دولت سوئيس در خصوص حادثه سانحه هواپيما در اروميه به اهميت نقش و جايگاه ايران در منطقه اشاره و آن را دليل و انگيزه قوي اين كشور براي استمرار رايزني و مشاوره با ايران در موضوعات مهم منطقه اي و بين المللي و گسترش همكاري هاي دو جانبه عنوان كرد.
وي آمادگي كشورش براي تقويت و تعميق روابط فرهنگي با كشورمان را ابراز داشت.

معاون وزير خارجه سوئيس با اشاره به حوادث اخير در شرق كشورمان، اقدامات تروريستي مذكور را شديد محكوم و به خانواده بازماندگان و قربانيان اين حادثه تسليت گفت.

مائورر آمادگي كشورش براي همكاري در امر مبارزه با تروريسم را ابراز و بر مسئوليت جامعه بين المللي براي مقابله با اين پديده شوم تاكيد كرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: