دانشگاه صنعتي شريف سرباز مي‌گيرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانشگاه صنعتي شريف سرباز مي‌گيرد
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1389
بازدید : 20
نویسنده : مولوی
دانشگاه صنعتي شريف براي رفع نيازهاي تخصصي خود فارغ‌التحصيلان نخبه را از طريق امريه سربازي جذب مي‌کند.

به گزارش مهر، دانشگاه صنعتي شريف طي اطلاعيه‌اي اعلام کرد:دانشگاه صنعتي شريف با توجه به تخصيص سهميه امريه در نظر دارد براي رفع نيازهاي تخصصي خود در آزمايشگاه‌ها، کارگاه‌ها و سايت‌هاي کامپيوتري و امور پژوهشي ، 8 نفر از فارغ‌التحصيلان نخبه را از طريق امريه سربازي پس از طي دوره آموزشي (اعزام به دوره آموزشي در تاريخ 2 اسفند ماه 89) جذب کند.

سهميه امريه سربازي در نظر گرفته شده براي هر کدام از دانشکده‌هاي مديريت و اقتصاد، مهندسي علم مواد، مهندسي برق، مهندسي انرژي، مهندسي صنايع، علوم رياضي دانشگاه صنعتي شريف يک نفر و براي ستاد دانشجويان شاهد و ايثارگر اين دانشگاه 2 نفر اعلام شده است.

مشمولان مي‌توانند با مراجعه به واحدهاي مربوطه دانشگاه صنعتي شريف که سهميه امريه سربازي دارند نسبت به تکميل فرم درخواست استفاده از اين سهميه اقدام کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه صنعتي شريف، گزينش افراد بر مبناي وضعيت تحصيلي، تأهل و صلاحيت‌هاي عمومي صورت مي‌گيرد و متقاضيان بايد داراي برگ اعزام بدون غيبت باشند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: