سکه طرح قديم 403 هزار تومان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سکه طرح قديم 403 هزار تومان
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1389
بازدید : 15
نویسنده : مولوی
رئيس اتحاديه کشوري طلا و جواهر با اعلام اينکه قيمت سکه از مرز 400 هزار تومان عبور کرد، گفت: با راه اندازي يک شرکت کارگزاري توسط يکي از اعضاي اتحاديه معاملات آتي شمش طلا در بورس کالا رونق مي گيرد.

محمد کشتي آراي در گفتگو با مهر از افزايش قيمت سکه طرح قديم خبرداد و گفت: قيمت هر قطعه سکه تمام بهارآزادي طرح قديم امروز سه شنبه در بازار 403 هزار تومان شد.

رئيس اتحاديه کشوري طلا و جواهر قيمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادي طرح جديد را امروز 362 هزار تومان، نيم سکه را 182 هزار تومان و ربع سکه را 92 هزار تومان اعلام کرد.

اين در حالي است که ديروز قيمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادي طرح قديم 399 هزار تومان، طرح جديد 365 هزار تومان، نيم سکه 181 هزار و 500 تومان و ربع سکه 91 هزار و 500 تومان بود.

کشتي آراي همچنين از افزايش قيمت هر گرم طلاي زرد 18 عيار به 37 هزار و 50 تومان در روز جاري خبرداد و اعلام کرد: امروز قيمت هر اونس طلا در بازارهاي جهاني 1378 دلار است.

ديروز قيمت هر گرم طلاي زرد 18 عيار 36 هزار و 820 تومان وهر اونس طلا در بازارهاي جهاني 1367 دلار بود.

معاملات آتي شمش طلا رونق مي گيرد

رئيس اتحاديه کشوري طلا و جواهر همچنين از راه اندازي يک شرکت کارگزاري از سوي يکي از اعضاي اتحاديه طلا و جواهر خبرداد و عنوان کرد: طبق قانون اتحاديه نمي تواند به صورت مستقيم در بورس کارگزاري داشته باشد و در معاملات حضور يابد.

وي با بيان اينکه براي حمايت از بورس کالا يکي از اعضاي اتحاديه طلا و جواهر و فعال بزرگ بازار طلا در آينده اي نزديک در معاملات شرکت خواهد کرد، افزود: با ورود فعالان بازار طلا تا پايان امسال معاملات شمش طلاي 10 اونسي همانند سکه در بازار آتي بورس کالا پر رونق مي شود.

کشتي آراي بر حمايت اتحاديه از بورس تاکيد کرد و گفت: معاملات سکه هم در ابتدا حجم بالايي نبود که با ورود فعالان اتحاديه رونق يافت.

وي خاطرنشان کرد: سرمايه داراني که به دنبال مکاني امن براي سرمايه گذاري هستند، مي توانند به معاملات شمش طلا بپيوندند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: