كشف 36تن مواد مخدر در نوار مرزي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
كشف 36تن مواد مخدر در نوار مرزي
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 33
نویسنده : مولوی
فرمانده مرزباني نيروي انتظامي از كشف 36 تن انواع مواد مخدر در نوار صفر مرزي طي 9 ماهه سال جاري خبر داد و گفت: اين كشفيات نسبت به مدت مشابه در سال قبل 11 درصد افزايش داشته است.

به گزارش فارس، سردار حسين ذوالفقاري گفت: مرزهاي جمهوري اسلامي ايران براي قاچاقچيان و اشرار نا امن شده و اجازه نخواهيم داد سوداگران مرگ به راحتي اقدام به قاچاق مواد مخدر به كشور كنند.

وي از مرزهاي جمهوري اسلامي ايران به عنوان امن‌ترين مرزهاي منطقه ياد كرد و گفت: يكي از مهمترين دلايل وجود امنيت در مرزهاي كشور همكاري خوب و بي‌سابقه مرزنشينان با مرزبانان است.

سردار ذوالفقاري افزود: 36 تن انواع مواد مخدر در نوار صفر مرزي طي 9 ماهه سال جاري كشف شده كه نسبت به مدت مشابه در سال قبل 11 درصد افزايش داشته است.

وي با اشاره به اينكه سطوح امنيت بطور كامل و بصورت مجزا قابل تحليل و بررسي نيست، اظهار داشت: بازيگران امنيت متنوع هستند و موضوع امنيت امروزه يك موضوع تك بعدي نيست.

سردار ذوالفقاري با بيان اينكه امنيت داخلي و خارجي ، دروني و بروني هر كدام به يكديگر ارتباط دارند،تصريح كرد: امروز در شكل ايجاد ناامني و شكل برقراري امنيت تحول بزرگي ايجاد شده است و كاركردهاي اقتصادي، اجتماعي و علمي در امنيت نقش بي بديلي دارند.

فرمانده مرزباني نيروي انتظامي با تأكيد بر اينكه جمهوري اسلامي ايران در يك جنگ تمام عيار با مافياي مواد مخدر در شرق كشور مواجه است، اظهار داشت: اجازه نخواهيم داد قاچاقچيان به راحتي اقدام به قاچاق اين ماده افيوني كنند.

تشكيل كميته رسيدگي به مسائل و مشكلات كاركنان مرزباني

وي از تشكيل كميته رسيدگي به مسائل و مشكلات كاركنان مرزباني خبرداد و گفت: دستورالعمل اين كميته تهيه و اعضاي آن با حضور در يگان‌ها، پاسگاه‌ها و هنگ‌هاي مرزي مشكلات و مسائل ماموران مرزباني را احصا و به آن‌ها رسيدگي مي‌كنند.

سردار ذوالفقاري گفت: رسيدگي به مسائل و مشكلات معيشتي ماموران مرزباني از مهمترين اولويت‌هاي فرماندهي مرزباني است.

فرمانده مرزباني جمهوري اسلامي ايران با تأكيد بر اينكه كساني كه در راه تأمين امنيت مرزها تلاش مي‌كنند نبايد دغدغه معيشتي داشته باشند، خاطرنشان كرد: به مسائل و مشكلات كاركنان نيروي انتظامي به خصوص حوزه مرزي بايد توجه ويژه‌اي شود.

سردار ذوالفقاري از تشكيل كميته رسيدگي به مسائل و مشكلات كاركنان مرزباني خبرداد و گفت: دستورالعمل اين كميته تهيه و اعضاي آن با حضور در يگان‌ها، پاسگاه‌ها و هنگ‌هاي مرزي مشكلات و مسائل ماموران مرزباني را احصا و به آن‌ها رسيدگي مي‌كنند.

وي با اشاره به اينكه نيروي انساني مهمترين سرمايه مرزباني بشمار مي‌رود، تصريح كرد: رسيدگي به مسائل معيشتي و از همه مهمتر تامين مسكن ماموران مرزباني در اولويت اقداماتي فرماندهي مرزباني است.رسيدگي به مسائل و مشكلات كاركنان مرزباني موجب افزايش رضايتمندي و ايجاد انگيزه در آنها مي‌شود تا با اقتدار مرزهاي كشور را كنترل كنند.

سردار ذوالفقاري به حضور خود در سامانه 147 اشاره كرد و گفت: توانستيم به مسائل و مشكلات حدود 100 نفر تلفني و بيش از 80 نفر حضوري رسيدگي كنيم.

فرمانده مرزباني بر گسترش و توسعه سامانه 147 در سطح فرماندهي مرزباني استان‌ها تاكيد كرد و اظهار داشت: فرماندهان مرزباني بايد در طول ماه با حضور در بين كاركنان به مسائل و مشكلات آن‌ها رسيدگي كنند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: