مخفيگاه متهم فراري را اطلاع دهيد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مخفيگاه متهم فراري را اطلاع دهيد
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 24
نویسنده : مولوی
پليس از شهروندان خواست تا مخفيگاه متهم فراري عضو يك باند بزرگ كلاهبرداري را در صورت شناسايي اطلاع دهند.

به گزارش فارس،‌ در بهمن سال 87 سه مرد جوان با مراجعه به يكي از دفاتر ثبت اسناد رسمي واقع در محدوده ميدان امام حسين با ارائه وكالتنامه‌اي با ادعاي مالكيت يك ملك در كرج و ارائه مدارك هويتي فروشنده و خريدار درخواست انتقال اين ملك را به خريدار جديد داشتند.

از آنجايي كه دفترخانه برابر مقررات مربوطه مي‌بايست استعلامات لازم را مبني بر اصالت مدارك و وكالتنامه خود از طريق مبادي مربوطه را بررسي مي كرد به اين افراد موضوع استعلام را عنوان كرد اما با تأكيد خريدار و فروشنده براي تحويل استعلام به آنان جهت تسريع در ارسال، همچنين تسريع در دريافت و پاسخ استعلام ها به اين دفترخانه؛ در مقابل درخواست اين افراد كارمند دفترخانه پاكت‌هاي حاوي نامه‌هاي استعلام را به اين افراد تحويل داد تا خودشان پاسخ‌ها را زودتر به دفترخانه تحويل دهند.

متقاضيان پس از چند روز پاسخ استعلام‌ها را كه صحت مدارك را تأييد مي‌كرد، به دفترخانه تحويل دادند. در اين مرحله سند جديد از سوي دفترخانه تنظيم و صادر شد.

اما در اين مدت اين كارمند دفترخانه كه با اشتباه خود مدارك استعلامي را به اين افراد تحويل داده بود و از همان ابتدا به رفتار آنان شك كرده بود به صورت جداگانه و از طريق يكي از دوستانش در مرجع مورد نظر از جمله اداره ثبت مربوطه متوجه جعلي بودن تمام مدارك شد.

با اين شرايط و اطلاع موضوع به بازپرسي شعبه سوم دادسراي ناحيه 4 تهران به دستور ياسيني، بازپرس اين شعبه و تنظيم پرونده‌اي عليه فروشنده و خريدار، تحقيقات در اين‌باره و دستگيري متهمان جعل سند به كارآگاهان اداره 13 پليس آگاهي تهران بزرگ ارجاع شد.

كارآگاهان اداره 13 در تحقيقات خود متوجه شدند متهمان به محض اطلاع از فاش شدن نيت مجرمانه‌شان و اينكه اين دفترخانه اسناد رسمي متوجه جعلي بودن تمام مدارك شده و موضوع را به مرجع قضائي و انتظامي محول كرده، متواري شدند.

كارآگاهان با تلاش پيگيري خود و به علت جعلي بودن مدارك هويتي متهمان، تنها مدركي كه در دست داشتند تصوير چهره متهمان از شناسنامه جعلي آنها بود كه مراجعه به بانك اطلاعات مجرمان سابقه‌دار نيز نتيجه‌اي را تاكنون به همراه نداشته است.

بازپرس ياسيني قاضي اين پرونده دستور انتشار تصوير متهم را صادر كرده تا هويت واقعي متهم مشخص شده و مخفيگاه آنان از سوي شهروندان مشخص شود.

سرهنگ كارآگاه فريدون رهبريان، معاون مبارزه با جرائم خاص و رايانه‌اي پليس آگاهي تهران بزرگ از شهروندان خواست تا چنانچه از هويت واقعي متهم صاحب عكس يا مخفيگاه وي اطلاعي در دست دارند، مراتب را به اداره 13 پليس آگاهي تهران بزرگ يا شعبه سوم بازپرسي دادسراي ناحيه 4 تهران اطلاع دهند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: