تعصب ، رنگ خون گرفت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تعصب ، رنگ خون گرفت
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 29
نویسنده : مولوی
مرد جواني كه به بهانه غيرت و در زمان مستي ، مرد ديگري را در خانه زني كه با وي در ارتباط بود ، با ضربات چاقو از پاي درآورده ، با تشخيص بازپرس جنايي مجرم شناخته شد.

به گزارش ايسنا ، ساعت 3:30 بامداد 29 شهريورماه سال‌جاري، بازپرس ويژه قتل از طريق تماس ماموران نيروي انتظامي شهرستان ملارد، در جريان قتلي در بلوار طالقاني قرار گرفت.

قاضي كشيك قتل، با حضور درصحنه جنايت با جسد خونين جواني حدودا 35 ساله مواجه شدند كه در اثر برخورد، ضربات شي نوك تيز و برنده‌ به ناحيه سمت راست گلو جان خود را از دست داده بود.

با كشف جسد مرد جوان اكيپي از كارآگاهان دايره جنايي و تشخيص هويت با راهنمايي بازپرس ويژه‌ قتل كرج درمحل وقوع حادثه حاضر شدند.

با تشكيل پرونده‌ مقدماتي و با صدور دستورات قضايي لازم، پرونده‌ براي بررسي و تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي استان تهران قرار گرفت.

تلاش كارآگاهان براي روشن كردن زواياي پنهان اين جنايت آغاز و در بررسي‌هاي اوليه از شاهدان عيني كه در منزل و در محل وقوع قتل حضور داشتند، دريافتند كه مقتول به نام «حميد» به اتفاق زن جواني به نام «فريبا» با قرار قبلي به منزل «مريم» مراجعه كرده كه پس از ساعاتي از حضور اين دو تن در منزل مريم، پسر 26 ساله‌اي به نام «مهدي» به منزل «مريم» وارد مي‌شود.

تحقيقات در شب حادثه همچنان ادامه داشت تا اينكه مشخص شد كه در نيمه‌هاي شب و پس از ساعتي ميهماني و شرب خمر «مهدي» و «حميد» بر سر موضوعي با يكديگر درگير شده و «مهدي»، «حميد» را با ضربات كارد آشپزخانه از پاي در آورده است.

از آنجاي كه «مهدي» پس از ارتكاب قتل متواري شده بود، ماموران شناسايي مخفيگاه وي را در دستور كار خود قرار دادند.

كارآگاهان با شناسايي محل سكونت «مهدي» به منزل وي مراجعه كرده، اما دريافتند «مهدي» پس از شب حادثه به منزل مراجعت نكرده و خانواده‌ وي نيز اطلاعي از محل سكونت وي ندارند.

تلاش براي يافتن سرنخي از مخفيگاه «مهدي» ادامه داشت تا اين كه با استفاده از اطلاعات فني و پليسي و تجميع اطلاعات دريافتند كه «مهدي» در محله «قصرالدشت» تهران پنهان شده است.

با مشخص شدن محل اختفاي «مهدي» كارآگاهان با اخذ نيابت قضايي و هماهنگي با بازپرس ويژه‌ قتل به تهران مراجعه كرده و سرانجام در سوم آذر ماه سال جاري وي را در محل اختفايش دستگير كردند.

با دستگيري «مهدي» و انتقال متهم به پليس آگاهي استان تهران، وي به قتل «حميد» اعتراف كرد.

بنا براظهارات متهم ، «حميد» و «فريبا» در شب حادثه در منزل «مريم» سكونت داشتند و با توجه به اين‌ كه «مريم» از دوستان نزديك متهم بوده است، «مهدي» از حضور «حميد» در خانه «مريم» ناراحت شده و پس از درگيري لفظي در مورد حضور مقتول در منزل شخصي مريم، متهم با چاقويي كه از آشپزخانه برداشته بود، حميد را با ضربات متعدد به قتل مي‌رساند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: