مرگ 3 دانش‌آموز در سانحه رانندگي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مرگ 3 دانش‌آموز در سانحه رانندگي
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 28
نویسنده : مولوی
برخورد يك دستگاه خودروي سواري فولكس گل با سرويس مدرسه پسرانه، مرگ سه دانش‌آموز و راننده سرويس مدرسه را رقم زد.

سرهنگ مهرايي، رييس پليس ترافيك شهري در گفت‌و گو با ايسنا، درباره تصادف مرگبار بلوار چمران در شيراز گفت: روز شنبه يك دستگاه سواري فولكس گل در شمال به جنوب بلوار شهيد چمران در حركت بوده كه خودرويي ديگر با سواري گل برخورد كرده و شدت برخورد به گونه‌اي بوده است كه سواري گل به لاين روبرو پرتاب مي‌شود.

وي ادامه داد: خودروي گل در اثر پرت شدن بر روي يك دستگاه خودروي پرايد كه سرويس مدرسه نيز بود، سقوط مي‌كند.

رييس پليس ترافيك شهري تصريح كرد: در اين حادثه راننده سرويس مدرسه در صحنه جان باخت و دو تن از سرنشينان اين خودرو كه دانش‌آموزان پايه راهنمايي بودند، در اثر شدت جراحات وارده در حين انتقال به بيمارستان فوت ‌كردند.

همچنين محمدرضا رستگار، مدير روابط عمومي اورژانس فارس گفت: از دو مصدوم بستري شده در مراقبت‌هاي ويژه،‌ يك نفر بهبود يافته است و يكي از دانش‌آموزان مصدوم امروز (يكشنبه) فوت كرده است، اين دانش‌آموز پس از انتقال به بيمارستان در اتاق مراقبت‌هاي ويژه بستري شد اما متاسفانه صبح امروز به دليل شدت جراحات وارده فوت كرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: