پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
كشف باندهاي فساد افزايش يافت
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 34
نویسنده : مولوی
رييس پليس امنيت اخلاقي نيروي انتظامي گفت: آمار كشف باندهاي فساد در 9 ماهه سالجاري 30 تا 35 درصد افزايش يافته است.

به گزارش فارس، سردار احمدرضا روزبهاني امروز در حاشيه ديدار مردمي در مركز نظارت همگاني ناجا در جمع خبرنگاران گفت: گشت‌هاي ارشاد توسط پليس امنيت اخلاقي اداره مي‌شوند و بنا به تدابيري نام ارشاد از روي خودروهاي پليس حذف شد.

وي اظهار داشت: كمافي‌السابق گشت‌هاي پليس امنيت اخلاقي در سراسر كشور وظايف محوله خود را انجام مي‌دهند.ماموريت گشت‌هاي پليس امنيت اخلاقي برخورد با بدپوششي، برخورد را اراذل و اوباش برخورد با مزاحمان خياباني، آلودگي صوتي و ديگر موارد اخلاقي است.

اين مقام نيروي انتظامي درباره برخود با بدپوششي، گفت: گشت پليس امنيت اخلاقي با افرادي كه به صورت مانكني‌گونه ظاهر مي‌شوند و در رابطه با نوع پوشش و آرايش افراد آنان را به مقر پليس هدايت مي‌كنند.

وي اظهار داشت: اين افراد در مقر پليس تحت مشاوره قرار گرفته و خانواده‌هايشان توسط پليس به مقر دعوت مي‌شوند تا در صورت لزوم لباس مناسبي براي اين افراد تهيه كنند.

سردار روزبهاني تصريح كرد: افراد بدپوشش و مانكن‌گونه به دليل اينكه در اولين فرصت پس از خروج از منزل ظاهر خود را تغيير مي‌دهند، خانواده‌هاي اين افراد پس از مراجعه به مقر پليس از وضعيت آنان اظهار بي‌اطلاعي مي‌كنند.

رئيس پليس امنيت اخلاقي گفت: براي گشت‌هاي پليس امنيت اخلاقي دستورالعملي تهيه شده و اين گشت‌ها بايد براساس ضوابط و مصاديقي كه اعلام كرده‌ايم عمل كنند.اين گشت‌ها از برخورد به صورت كلي منع شدند و بايد طبق ضوابط و مصاديق عمل كنند.

سردار روزبهاني در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه پوشش افراد به خودشان ارتباط دارد و جزيي از حقوق شهروندي است ، گفت: حقوق شهروندي در چارچوب قانون معنا مي‌يابد و نبايد خارج از آن باشد. حقوق شهروندي به معناي قانون شكني نيست.

اين مقام ناجا تاكيد كرد: اقدامات گشت‌هاي امنيت اخلاقي را به صورت روزانه رصد كرده و نواقص و معايب آن را برطرف مي‌كنيم هر چندگاهي در اين زمينه موفق نبوده‌ايم.بهترين كار براي رفع نواقص گزينش بهتر و آموزش بيشتر است. در اين زمينه آموزش‌هاي منطقه‌اي براي ماموران پليس امنيت اخلاقي به اجرا درمي‌آيد و آنان آموزش‌هاي تخصصي و جزيي را فرا مي‌گيرند.

گشت ارشاد در سال 88 كمرنگ شد

رئيس پليس امنيت اخلاقي گفت: در سال 88 بنا به دلايلي و از جمله موضوع فتنه گشت‌هاي امنيت اخلاقي كمرنگ شد.آمارها نشان مي‌دهد ميزان كشف باندهاي فساد طي 9 ماه سالجاري نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 تا 35 درصد افزايش يافته است.

وي در تشريح باندهاي فساد گفت: اين باندها عمدتا با تشكيل خانه‌هاي فساد اقداماتي را انجام مي‌دهند يا به صورت سازمان يافته اقدام به برگزاري پارتي در مناطق و اماكن مختلفي با صرف مشروبات الكلي و مواد مخدر مي‌كنند.

رئيس پليس امنيت اخلاقي اعلام كرد: طبق مصوبه‌اي كه در دست بررسي است قرار است مكان‌هايي براي زنان خياباني تهيه شود تا اين زنان تحت پوشش قرار گرفته و اصلاح شوند.

وي اظهار داشت: اين مكان محلي است براي گذراندن شب و روز براي زنان خياباني است و اين زنان در اين مكان ‌ها حرفه جديدي فرا مي‌گيرند تا بتوانند امرار معاش كنند و اگر معتاد باشند تحت درمان قرار مي‌گيرند.

سردار روزبهاني گفت:‌ اين مصوبه توسط متوليان امر از جمله وزارت كشور، سازمان بهزيستي، ستاد مبارزه با مواد مخدر و ديگر دستگاه‌ها مورد بررسي قرار گرفته است.

اين مقام نيروي انتظامي تاكيد كرد: آن دسته از زنان خياباني كه علي‌رغم داشتن امكانات و خانه همچنان به دنبال فعاليت‌هاي خود هستند مجرم هستند و بايد قاطعانه با آن‌ها برخورد شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: