درگيري خونين با قتل پايان يافت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
درگيري خونين با قتل پايان يافت
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 25
نویسنده : مولوی
مرد معتادي كه در جريان درگيري دوست خود را به قتل رسانده بود صبح امروز در دادگاه كيفري محاكمه شد.

به گزارش فارس، غروب 12 آذر سال گذشته، مأموران پليس تهران از طريق مركز فوريت‌هاي پليس از مرگ مشكوك مرد جواني در يك بيمارستان باخبر شدند.

مأموران با حضور در اين بيمارستان با جسد مرد جواني به نام عليرضا رو به رو شدند كه بر اثر اصابت چاقو به قلبش به قتل رسيده است؛ همراهان اين مرد مدعي شدند كه وي بر اثر درگيري با يكي از دوستانش به قتل رسيده است.

تحقيقات براي شناسايي متهم پرونده آغاز شده بود كه چند ساعت بعد اين مرد به نام كريم به كلانتري مراجعه كرد و مدعي شد كه دوست خود را به قتل رسانده است.

با وجود اعتراف اوليه متهم، وي در ادامه مراحل تحقيقات، مدعي شد كه مقتول به وسيله چاقوي خودش و بر اثر زمين خوردن به قتل رسيده است.

با اين وجود، قرار مجرميت وي از سوي دادسراي جنايي تهران صادر و پرونده براي رسيدگي به دادگاه كيفري استان تهران ارجاع شد كه صبح امروز در شعبه 74 و به رياست قاضي تردست رسيدگي شد.

در ابتداي جلسه، اصغري روشن، نماينده دادستان با اشاره به مدارك موجود در پرونده بزه انتسابي متهم را محرز دانست و خواستار مجازات وي شد؛ اولياي ‌دم نيز خواسته خود را قصاص متهم عنوان كردند.

متهم در جايگاه قرار گرفت و با بيان اينكه اتهام قتل را قبول ندارد، گفت: روز حادثه به خاطر درگيري لفظي كه صبح همان روز با برادر مقتول داشتم با او درگير شدم؛ در حين درگيري او چاقويي به طرف من پرتاب كرد كه زخم كوچكي برداشتم.در همين زمان روي زمين افتادم كه او فرار كرد؛ به دنبال او مي‌دويدم كه به خاطر شيب و لغزندگي خيابان روي زمين افتاد و چاقو به سينه‌اش رفت. من تا آن لحظه متوجه خونريزي او نشده بود و با برادر ديگرش در حال حرف زدن بودم كه پسر دايي عليرضا گفت او خونريزي شديد دارد.با كمك آنها، عليرضا را داخل خودرو گذاشتيم و او را به بيمارستان رساندند؛ بعد از اينكه فهميدم عليرضا به قتل رسيده است خودم را معرفي كردم.

متهم در حالي مدعي بود كه عليرضا قبل از رسيدن او روي زمين افتاده و چاقو به سينه‌اش فرو رفته كه تعدادي از شاهدان گفته‌اند بعد از زمين خوردن عليرضا،‌ كريم روي او افتاده است.

در ادامه جلسه 3 شاهد حادثه در جايگاه قرار گرفتند و هر 3 مدعي شدند كه متهم بعد از تعقيب مقتول و زماني كه روي زمين افتاده بود، به عمد خود را روي او انداخته بود.

يكي از شاهدان كه از همسايه‌هاي قاتل و مقتول بود به قاضي گفت: در زمان درگيري، هيچ‌كدام حال عادي نداشتند و معلوم بود كه مواد مخدر مصرف كرده‌اند.

در انتهاي جلسه، متهم در جايگاه قرار گرفت و در بيان آخرين دفاع گفت: از كاري كه كردم پشيمانم و از خانواده عليرضا مي‌خواهم مرا ببخشند.

قاضي تردست درباره اين پرونده گفت: اين نوع دوستي‌ها كه به خاطر موادمخدر است، به دليل اينكه بر مبناي ارزش و اخلاق نيست اعتبار ندارد و در نهايت منجر به اين مي‌شود كه با كوچك‌ترين مشكلي به درگيري مي انجامد و دوستي آنها تبديل به خيانت و دشمني مي‌شود.

قاضي تردست ختم جلسه را اعلام و صدور حكم را به بعد از مشورت با مستشاران دادگاه موكول كرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: