دستگيري كلاهبرداران 12 ميلياردي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دستگيري كلاهبرداران 12 ميلياردي
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 25
نویسنده : مولوی
رييس پليس اگاهي فرماندهي انتظامي استان تهران گفت: افرادي كه با اغفال بيش از 400 نفر ، 12 ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بودند ، در اين استان دستگير شدند.

سرهنگ عباس عليپور روز سه شنبه در گفتگو با ايرنا افزود:‌ اواخر آبان ماه سال جاري فردي با مراجعه به پليس آگاهي اعلام كرد كه سه نفر به بهانه سرمايه گذاري در يك شركت خارجي به نام پالينور و پرداخت سود فراوان از او مبلغ پنج ميليارد ريال دريافت كردند و متواري شده اند.

وي افزود: فرد شاكي در ادامه تحقيقات اذعان داشت ، ‌اين افراد در ابتدا با ترفندهاي مختلف 30 ميليون ريال از من دريافت كردند و هيچ صحبتي نيز از هرمي بودن شركت و نحوه فعاليت آن به ميان نياوردند.پس از عضويت در اين شركت ، آنها پيشنهاد افزايش سرمايه و جذب نفرات ديگر را دادند كه در ادامه فعاليتم ، من نيز موضوع را با اعضاي خانواده ، دوستان و آشنايان مطرح كرده و با كمك آنها در مجموع سرمايه خود را به پنج ميليارد ريال افزايش دادم.

رييس پليس اگاهي فرماندهي انتظامي استان تهران  گفت : با توجه به اظهارات شاكي ، كارآگاهان با انجام اقدامات گسترده پليسي موفق شدند اطلاعاتي از يكي از متهمان به دست آورند و با هماهنگي شاكي او را به منظور افزايش سرمايه به محل قرار دعوت كنند.

وي خاطرنشان كرد: متهم با حضور در محل ملاقات ، به محض مشاهده ماموران با ايجاد درگيري قصد داشت متواري شود كه با سرعت عمل كارآگاهان دستگير و براي بررسي هاي بيشتر به پليس آگاهي منتقل شد.

سرهنگ عليپور گفت: متهم ابتدا منكر موضوع شد اما سرانجام با ارائه دلايل و مدارك كافي به ناچار لب به اعتراف گشود و اذعان داشت كه پس از اينكه پول را از زيرمجموعه خود دريافت مي كردم ، ابتدا سود خود را برداشت كرده و باقيمانده وجه را به شخصي به نام «آرش» كه خود زير مجموعه او بوده پرداخت مي كرده است.

وي خاطرنشان كرد : ماموران با به دست آوردن اطلاعاتي از آرش ، مخفيگاه وي را در يكي از محلات تهران شناسايي و پس از اطمينان از حضورش در آن مكان ، با هماهنگي مقام قضايي در اقدامي غافلگيرانه او را نيز دستگير كردند.

سرهنگ عليپور گفت: «آرش» متهم اصلي در بازجوئي ها اعلام كرد با ترفندهاي خاص بيش از 400 نفر را در اين شركت عضو كرده و از آنان در مجموع 12 ميليارد ريال دريافت كرده و خودش نيز توسط دو نفر ديگر با فعاليت هاي اين شركت هرمي آشنا شده و وارد مجموعه آنها شده است.

رئيس پليس آگاهي استان تهران اظهارداشت :‌ هر دو متهم براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي و با صدور قرارهاي قانوني رورانه زندان شدند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: