جام جهاني تکواندو به شيوه جديد برگزار خواهد شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 24
نویسنده : مولوی
فدراسيون جهاني تکواندو از اين پس جام جهاني را به شيوه‌اي متفاوت با سال هاي گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، در حالي که نوزدهمين دوره جام جهاني تکواندو تابستان گذشته در ارومچي چين و در چهار وزن برگزار شده بود فدراسيون جهاني پس از اعتراض تيم ها به خصوص ايران دست به ابتکار جالبي زد و طرح جديدي را براي برگزار اين مسابقات ارائه داد. در صورت موفق بودن اين طرح، جام جهاني از اين پس با همين سبک و سياق برگزار خواهد شد.

بر اساس اين طرح کشورها تيم  خود را  در پنج وزن براي جام جهاني ارنج خواهند کرد. تيم ها به قيد قرعه لباس قرمز يا آبي را برتن خواهند کرد. لباسي که سراپا رنگي خواهد بود. از سوي ديگر هر مبارزه بايد در سه راند و در مجموع 19 دقيقه به اتمام برسد.

زمان راند اول 5 دقيقه  و دو راند بعدي هم هر کدام هفت دقيقه خواهد بود. بر همين اساس مربي هر تيم مي تواند در جريان مبارزه با نشان دادن پرچمي به رنگ لباس تيم خود تکواندوکار داخل ميدان را تعويض کند. اين تعويض بدون در نظر گرفتن وزن مي باشد.

به عبارتي اگر وزن دو تکواندوکار از وزن دوم مبارزه کنند، سرمربي در صورت صلاحديد مي تواند تکواندوکار وزن چهارم خود را به مبارزه حريف وزن دومي بفرستد.

پيش از اين تعداد نفرات پيروز يک تيم باعث برتري همان تيم در پايان مبارزه مي شد ولي در قانون جديد هر امتيازات فني تيم پيروز را مشخص مي کند. يعني اگر يک تيم در نتيجه انفرادي 3 بر2 بازنده شده باشد ولي از لحاظ فني 85 بر84 از حريف خود پيش باشد برنده نهايي معرفي خواهد شد.

فدراسيون جهاني با ابلاغ نحوه برگزاري به کشورهاي عضو اعلام کرده به دنبال بالابردن هيجان و انگيزه مبارزه در بين تکواندوکاران است و اگر اين طرح نتيجه اي معکوس داشته باشد به دنبال طرح ديگري براي بالابردن جذابيت در تکواندو خواهد شد.

بيستمين دوره جام جهاني تکواندو در سال جديد ميلادي به ميزباني روسيه برگزار خواهد شد و اين طرح در همان مسابقات اجرا خواهد شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: