آبي‌هاي لندن در خانه متوقف شدند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آبي‌هاي لندن در خانه متوقف شدند
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 21
نویسنده : مولوی
آبي هاي لندن در اولين ديدارشان در سال جديد مقابل تيم بحران زده استون ويلا به تساوي رسيدند تا از جمع چهار تيم اول جدول ليگ برتر خارج شوند.

 به گزارش سايت فوتبال ، در اين ديدار جذاب و نفس گير كه در نهايت با نتيجه 3 ــ 3 به پايان رسيد، لمپارد، دروگبا و تري براي چلسي گلزني كردند و اشلي يانگ، هسكي و كلارك گلزنان سيتي در اين ديدار بودند.

 نيمه اول اين ديدار با تساوي 1 ــ 1 به پايان رسيد در حالي كه هر دو گل بازي روي ضربات پنالتي به ثمر رسيد. ابتدا فرانك لمپارد در دقيقه 23 دروازه حريف را باز كرد اما در فاصله 4 دقيقه به پايان بازي يانگ كار را به تساوي كشاند.

 نيمه دوم را تيم استون ويلا بهتر آغاز كرد و اميل هسكي در دقيقه 47 روي پاس استيوارت داونينگ بازي را به تساوي كشيد. پس از اين گل حملات پردامنه چلسي آغاز شد اما ضربات لمپارد و دروگبا توسط مدافعان حريف يكي پس از ديگري برگشت داده شد.

 اين نتيجه تا دقيقه 84 ادامه داشت و به نظر مي‌رسيد يك شكست خانگي ديگر براي شاگردان آنچلوتي در حال رقم خوردن است اما در شش دقيقه پاياني، لحظات دراماتيكي رقم خورد.

 ابتدا ديديه دروگبا گل تساوي را وارد دروازه برد فريدل كرد تا كابوس شكست از ذهن هواداران چلسي بيرون برود.

 اما آبي‌ها به تساوي راضي نبودند و به حملات شان ادامه دادند تا اين‌كه دردقيقه 89 جان تري استمفورد بريج را غرق در شادي كرد. اما اين خوشحالي چندان پايدار نبود در آخرين لحظات بازي كلارك، مدافع پيش تاخته حريف دروازه چلسي را بار ديگر باز كرد تا كارلتو و شاگردانش دو امتياز ارزشمند را از دست بدهند.

 با اين تساوي چلسي 35 امتيازي شد و به رتبه پنجم جدول سقوط كرد. اكنون اختلاف آنها با تيم صدرنشين منچستريونايتد به شش امتياز افزايش يافت. اين در حالي است كه شياطين سرخ يك بازي كمتر انجام داده‌اند.

 استون ويلا نيز با 21 امتياز يك پله صعود كرد و در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفت.

در ادامه رقابت‌هاي اين هفته فوتبال جزيره نيوكاسل هم با يك گل از سد ويگان گذشت.

جدول رده‌بندي

1- منچستريونايتد 41 امتياز

2- منچسترسيتي 41 امتياز

3- آرسنال 39 امتياز

4- تاتنهام 36 امتياز

5- چلسي 35 امتياز



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: