پيروزي تيم ملي ايران برابر آنگولا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پيروزي تيم ملي ايران برابر آنگولا
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 25
نویسنده : مولوی
تيم ملي فوتبال ايران در آخرين ديدار دوستانه خود پيش از جام ملت هاي آسيا، آنگولا را از پيش رو برداشت.

به گزارش ايسنا، تيم ملي ايران كه از سه‌شنبه آينده كارش در رقابت هاي جام ملت هاي آسيا آغاز مي‌كند، امشب در آخرين ديدار خود پيش از شركت در اين رقابت ها به مصاف تيم ملي آنگولا رفت و توانست با تك گل كاپيتان جواد نكونام كه در دقيقه 93 به ثمر رسيد، اين تيم آفريقايي را از پيش رو بردارد.

در اين ديدار تيم ملي ايران نمايش بهتري در مقايسه با حريف خود و همچنين در قياس با بازي گذشته برابر قطر انجام داد تا هواداران فوتبال ايران را به نتايجش در جام ملت هاي آسيا اميدوارتر كرده باشد.

امارات حريف ايران در جام ملت ها امشب 2 بر صفر سوريه را از پيش رو برداشت و عراق ديگر حريف ايران با نتيجه 3 بر 2 در مصاف با چين شكست خورد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: