ميلان ايتاليا از سد الاهلي گذشت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ميلان ايتاليا از سد الاهلي گذشت
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 29
نویسنده : مولوی
تيم فوتبال ميلان ايتاليا که براي برپايي اردوي آماده سازي ميان فصل به شهر دبي امارات سفر کرده است، امشب در ديداري دوستانه مقابل تيم الاهلي اين کشور به برتري رسيد.

به گزارش مهر، اين ديدار دوستانه که امشب در ورزشگاه راشد شهر دبي برگزار شد در پايان به برتري 2 بر يک تيم ميلان انجاميد. براي تيم ميلان ايتاليا در اين ديدار تدارکاتي کلارنس سيدورف (38) و بره تا (73) گلزني کردند و تک گل تيم الاهلي را نيز حسن علي ابراهيم در دقيقه 86 به ثمر رساند.

علي کريمي، بازيکن پيشين تيم ملي فوتبال کشورمان در اين بازي به دعوت مسئولان باشگاه الاهلي سرخپوشان دبي را همراهي کرد. "ديويد اولري" سرمربي تيم الاهلي در بازي مقابل ميلان از وجود علي کريمي در ترکيب اصلي تيمش بهره برد و او در نيمه اول با پيراهن شماره 88 تيم الاهلي را همراهي کرد. کريمي که در شهر دبي علاقمندان زيادي دارد، هر بار که صاحب توپ مي شد و حرکتي انجام مي داد با تشويق تماشاگران روبه رو مي شد.

در دقايق پاياني ديدار الاهلي - ميلان، زلاتان ابراهيموويچ، حسن علي ابراهيم کاپيتان تيم الاهلي با حرکتي خشن متوقف کرد که اين موضوع اعتراض سرمربي تيم اماراتي را به دنبال داشت. درگيري اولري و ابراهيموويچ لحظاتي پس از سوت پايان بازي نيز ادامه پيدا کرد که با وساطت مربيان و بازيکنان دو تيم اين قائله ختم به خير شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: