افزايش حقوق قهرمانان ورزش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
افزايش حقوق قهرمانان ورزش
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 28
نویسنده : مولوی
مديرعامل صندوق حمايت از قهرمانان و مدال آوران با اعلام اينکه حقوق قهرمانان و مدال آوران بازي هاي آسيايي و پارالمپيک امروز با افزايش جديد به حساب آنها واريز خواهد شد ، گفت: پس از شش سال موفق شديم حقوق قهرمانان و پيشکسوتان ورزش را افزايش دهيم.

سعيدرضا عاصمي در گفتگو با مهر ضمن اعلام اين مطلب افزود: همانطور که در نشست خبري با نمايندگان رسانه هاي گروه وعده داده بوديم توانستيم با حمايت هاي سازمان تربيت بدني از مهرماه سال جاري حقوق قهرمانان المپيک را با افزايش چشمگيري به آنها اهدا کنيم.

وي در پاسخ به اين سوال که چه ميزان به حقوق مدال آوران و قهرمانان اضافه شده است ، گفت: جزئيات افزايش حقوق تک تک قهرمانان و مدال آوران موجود است که طبيعتا براساس مدال و بازي هايي که در آن حضور داشتند متغيير است. با اين حال هستند قهرماناناني که حقوق شان از مهرماه امسال و پس از شش سال از تشکيل صندوق حمايت از قهرمانان و پيشکسوتان بيشتر از 6.7 افزايش داشته است.

عاصمي در مورد واريز حقوق به ساير ورزشکاران نيز گفت: از امروز دوشنبه حقوق قهرمانان پارالمپيک با افزايش هاي در نظر گرفته شده به حساب آنها واريز خواهد شد. در ميان قهرمانان پارالمپيک هم هستند افرادي که تا پنج برابر حقوق‌شان رشد و افزايش  داشته است.

وي افزود: مدال آوران بازي هاي آسيايي و قهرمانان جهان هم از بهمن و اسفندماه با رشد و افزايش جديد حقوق هايشان  روبرو مي شوند. ضمن اينکه براساس برنامه ريزي صندوق حمايت از قهرمانان و مدال آوران از ابتداي سال 1390 حقوق کليه مستمري بگيران با افزايشي که براي آنها در نظر گرفته ايم به حسابشان واريز خواهد شد.

وي در پاسخ به اين پرسش که «حالا که پس از شش سال شاهد افزايش حقوق قهرمانان بوده ايم، آيا اين افزايش براي سال هاي آينده متوقف خواهد شد؟» گفت: همانطور که مي دانيد چون مبناي اين مستمري حداقل دستمزد تعيين شده از سوي وزارت کار و امور اجتماعي مي باشد در آغاز هر سال و براساس قوانين وزارت کار اين حقوق ها با افزايش روبر خواهد شد.

مديرعامل صندوق حمايت از قهرمانان و پيشکسوتان در مورد ساير خدماتي که به ورزشکاران ارائه مي شود ، افزود: ما ارسال پيام و کارت تبريک سالروز تولد اعضا را هم آغاز کرده ايم که در سالروز تولدشان به درب منزل آنها ارسال مي شود. ضمن اينکه اعلام مي کنم که اهدا کمک هزينه ازدواج و کمک هزينه تحصيلات را هم از پايان ديماه رسما شروع مي کنيم و اعضايي که واجد صلاحيت باشند مي توانند با مراجعه به صندوق از اين مزايا بهره‌مند شود.

عاصمي درباره آخرين وضعيت واحدهاي مسکوني که قرار است به قهرمانان  اهدا شود ، گفت: خوشبختانه با مساعدت وزارت مسکن و شهرسازي  مقدمات کار جهت واگذاري مسکن به قهرمانان و مدال آوران به خوبي پيش رفته است و طي روزهاي آتي از طريق سايت صندوق اعلام خواهيم کرد که  متقاضيان دريافت مسکن  با تکميل فرم هاي لازم و ارسال مدارک مرحله اوليه ثبت نام را انجام داده و در صورت احراز شرايط قانوني براي مراحل بعدي اقدام خواهند کرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: