برتري جويباري‌ها در داربي مازندران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
برتري جويباري‌ها در داربي مازندران
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 29
نویسنده : مولوی
رقابت‌هاي هفته دوم ليگ برتر كشتي آزاد با پيروزي تيم‌هاي شهداي جويبار، نفت تهران، تعاوني اعتباري اميد خراسان رضوي و شهداي ملاير به پايان رسيد.

به گزارش ايسنا، در گروه اول اين رقابت‌ها نفت تهران موفق شد ذوب آهن كرمانشاه را در خانه‌اش و در حضور بيش از 6 هزار تماشاگر كرمانشاهي با نتيجه 5 بر 2 شكست دهد. حسن رحيمي، جمال ميرزايي، سعيد ابراهيمي و مصطفي حسين‌خاني از جمله چهره‌هاي شاخص نفت در اين مسابقه بودند كه به پيروزي رسيدند. ضمن اين كه محمدرضا آذرشكيب از تيم نفت به محسن رضايي باخت.

در ديگر مسابقه اين گروه تعاوني اعتباري اميد خراسان رضوي موفق شد در سالن شهيد بهشتي مشهد، تيم شهداي الوند همدان را 5 بر 2 شكست دهد.

اما در حساس‌ترين ديدار گروه دوم اين رقابت‌ها شهداي جويبار و گاز مازندران در سالن مهدي حاجي‌زاده شهر جويبار به مصاف هم رفتند كه تيم ميزبان موفق شد با حساب 4 بر 3 گاز را مغلوب كند.

اما در حالي كه بيش از 3 هزار تماشاگر در سالن 2 هزار نفره شهر جويبار منتظر كشتي رضا يزداني و گئورگي گوگشليدزه كشتي‌گير گرجستاني تيم گاز بودند، اين ديدار به دليل قطعي بودن برتري تيم جويبار انجام نشد و در واقع مسوولين تيم جويبار اعلام كردند كه يزداني در اين كشتي به دليل مصدوميت حاضر نخواهد شد.

در ديگر مسابقه اين گروه، شهداي ملاير با حساب 6 بر يك بانك ملي گلستان را شكست داد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: