کريمي از استيل آذين اخراج شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کريمي از استيل آذين اخراج شد
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 25
نویسنده : مولوی
علي کريمي که به عنوان بازيکن و مهمان ويژه و به دعوت باشگاه الاهلي براي ديدار اين تيم برابر ميلان ايتاليا به امارات سفر کرده بود ، يک روز پس از حضور در اين ديدار از سوي کادر فني استيل آذين و علي پروين از اين تيم اخراج شد.

به گزارش مهر، صادق درودگر سرپرست تيم فوتبال استيل آذين عصر امروز دوشنبه ضمن تاييد اين خبر اظهار داشت: متاسفانه اين بازيکن بدون اجازه کادر فني و علي پروين ، رئيس سازمان فوتبال استيل آذين تيم الاهلي را در ديدار برابر آث ميلان همراهي کرده است و به همين دليل با تصميم کادر فني و تاييد علي پروين، کريمي به دليل غيبت غير موجه در تمرينات در اختياز باشگاه قرار گرفت تا تصميمات لازم درباره ايشان اتخاذ شود.

وي افزود: همچنين با درخواست کادر فني و علي پروين، باشگاه استيل آذين قصد دارد در نامه اي اعتراض آميز به باشگاه الاهلي، خواستار توضيحات بيشتر درباره نقض قانون توسط اين باشگاه در خصوص گفت وگو با علي کريمي و دعوت از اين بازيکن براي حضور در اين ديدار دوستانه بدون هماهنگي با باشگاه فعلي اين بازيکن شوند.

درودگر گفت: اين نامه بزودي تنظيم و به اين باشگاه اماراتي ارسال خواهد شد و در صورت عدم پاسخ مناسب از سوي مديران الاهلي از طريق مراجع بالاتر اين موضوع را پيگيري خواهد شد. باشگاه استيل آذين اين موضوع را از مراجع قانوني و حقوقي به شدت پيگيري خواهد کرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: