شكوه بازي شماره 549 براي ژاوي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شكوه بازي شماره 549 براي ژاوي
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 24
نویسنده : مولوی
در شبي كه بازيكنان و هواداران بارسا با پلاكاردهاي «ژاوي – 549» به ورزشگاه نيوكمپ آمده بودند ، آبي و اناري‌پوشان با پيروزي 2 بر يك مقابل لوانته، يازدهمين برد پياپي خود را در رقابت‌هاي اين فصل لاليگا جشن گرفتند.

اين پيروزي در حالي به دست آمد كه هافبك طراح بارسلونا براي پانصد و چهل و نهمين بار با پيراهن اين تيم به ميدان رفت. ژاوي كه دوازدهمين فصل حضور خود در بارسا را سپري مي‌كند، فقط يك بازي با ثبت ركورد تاريخي فاصله دارد، چرا كه تا پيش از اين ميگوئلي با 549 بازي در دهه 70 و 80، پرسابقه‌ترين بازيكن تاريخ بارسلونا به شمار مي‌رفت و حالا او با ژاوي در عدد 549 برابرند.

ژاوي پس از رسيدن به ركورد ميگوئلي گفت: «پوشيدن پيراهن بارسلونا براي من افتخار است و از تمام كساني كه از من حمايت كردند تا به اين ركورد دست پيدا كنم تشكر مي‌كنم. دوست دارم به همين ترتيب به فوتبال ادامه بدهم و در صورت امكان عنوان‌هاي بيشتري با بارسلونا به دست بياورم.»

پپ گوارديولا هم در پايان بازي شنبه شب با تقديم اين پيروزي به ژاوي گفت: «اين بازي را براي ژاوي و قدرداني از او انجام داديم. او اكنون 30 ساله است و 549 بازي براي بارسلونا انجام داده كه فوق‌العاده است. من سال‌هاي زيادي در بارسلونا بازي كردم. 300 بار با اين پيراهن به ميدان رفتم و فكر مي‌كردم بازي‌هاي زيادي انجام داده‌ام، اما ژاوي در سطح ديگري است. او اگر با مشكل آسيب‌ديدگي روبه‌رو نشود، مي‌تواند تعداد بازي‌هايش را به 700 هم برساند.»

ژاوي تا سال 2016 با بارسلونا قرارداد دارد و در صورتي كه تا پايان مدت قراردادش بتواند براي بارسا به ميدان برود، همانطور كه گوارديولا عنوان كرد، مي‌تواند به يك ركورد تكرارنشدني در تاريخ فوتبال جهان دست پيدا كند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: